Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis vännenNytt in idag
Fina bilder du lägger upp på BB54! Har dissat den helt och hållet tidigare… men har nog ändrat uppfattning nu
Vilken pärla, vad är det för band?
Tusen tack! Sjukt bra klocka, men är nog lite för FXD-sugen för att behålla den tror jag. Blir nog inte så långvarigFina bilder du lägger upp på BB54! Har dissat den helt och hållet tidigare… men har nog ändrat uppfattning nu
Vilken pärla, vad är det för band?
Smart valg. Tudors vintage/fauxtina craze er nok en fad nå i i 2024 og videre. Tipper de ikke har noen nye slike "gilt" varianter under W&W i april. BB54 er jo fin og sitter flott på handleddet, men man blir jo litt lei av slike "gilt"-klokker.Tusen tack! Sjukt bra klocka, men är nog lite för FXD-sugen för att behålla den tror jag. Blir nog inte så långvarig
Med det sagt tycker jag 54an är bättre än P39Smart valg. Tudors vintage/fauxtina craze er nok en fad nå i i 2024 og videre. Tipper de ikke har noen nye slike "gilt" varianter under W&W i april. BB54 er jo fin og sitter flott på handleddet, men man blir jo litt lei av slike "gilt"-klokker.
Så bra. Man må jo kjøpe de klokker man liker. Kjøpte 5 Tudor fra AD i fjor og vurderte også en 6. dvs. en BB54, men ikke lenger. Av de 5 jeg kjøpte - og fremdeles har - er P39 trolig den beste. FXD, uten lenke, ain't my cup of tea. Kjekt når man liker ulike ting, da vi alle får tak i de klokker vi vil egentlig ha.Med det sagt tycker jag 54an är bättre än P39
Den där är riktigt bra. Dock så är länken lite speciell…Noen som har eid denne: Ref. 9121/0 på 38mm
Sååååååå konstigt att ge racerförare en dykareDen här lyser upp bra
Enig.Sååååååå konstigt att ge racerförare en dykare
Lördag,Tottenham seger och på armen! Kan de bli bättre?
Säkert skönt med seger, men det var en sällsynt klocka för trådens temaPrecis! Detta dock något senare, dagens match, men samma feeling, med 2-1 i sista övertidsminuten!
Sent på bollen men shit vad bra! Är det samma blå på tavlan som de med sifferindex? Helt perfekt med brillarna + vitguldsringen - grattis! (Ps. ställer mig väl också på kö till dagen du tröttnar...)
Grusad 76214 med vitguldsring och den skönaste blåa tavlan på hela marknaden. Måste vara bland de vackraste moderna (kanske all-time) Tudor har plockat ihop. En klassisk jubilee hade kanske varit bättre men gillar att den får klockan att skiljas från storebror Day-date. Låt avundsjukan flöda (till flippardjävulen hugger till iaf).
Exakt! Finns samma blåa utan arabiska siffror också. Haha man vet aldrig med mig men just nu sitter den väldigt skönt och säkert på handledenSent på bollen men shit vad bra! Är det samma blå på tavlan som de med sifferindex? Helt perfekt med brillarna vitguldsringen - grattis! (Ps. ställer mig väl också på kö till dagen du tröttnar...)
Ingen med en Pelagos LHD till salu?
Har nosat på den, men vill ha en som är prissatt likt tidigare sålda LHD på forumet.Avslutad - PB 3: Tudor Pelagos LHD
Kära Klocksnackers, Låter min Tudor Pelagos LHD potentiellt pröva sina vingar. Uttagen av mig hos lokal AD sent november, väldigt sparsamt (& försiktigt) använd sedan dess. Finns ett par ofrånkomliga hairlines men på det stora hela är den nära nyskick. Kommer med box, papper, garantibevis...klocksnack.se
Måns-ivar säljer en. Potentiellt
Då får du en betydligt äldre, tycker det är bra prissättning på den nu. Många problemfria år med 4,5år garanti. Nypriset har stigit en hel del senaste 2åren, så de gamla låga beg. priserna kommer troligtvis inte tillbaka. Just nu är det dock trögt speciellt här på KS, så är säljaren tillräckligt desperat så kan du ha tur. Till våren vill alla ha dykare igen…Har nosat på den, men vill ha en som är prissatt likt tidigare sålda LHD på forumet.
Jag tror faktiskt att det går att få dom ”gamla” Pelagos för samma pris som för ett par år sedan. Jag tror att dom ”gamla” Pelagos är lite svårsålda nu jämfört med ett par år sedan eftersom utbudet på olika modeller av Pelagos är större. Men jag kan ha fel?Då får du en betydligt äldre, tycker det är bra prissättning på den nu. Många problemfria år med 4,5år garanti. Nypriset har stigit en hel del senaste 2åren, så de gamla låga beg. priserna kommer troligtvis inte tillbaka. Just nu är det dock trögt speciellt här på KS, så är säljaren tillräckligt desperat så kan du ha tur. Till våren vill alla ha dykare igen…