Ser ut som tudors egnaHej @HerrKlein snyggt armband, vad är det för nåt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som tudors egnaHej @HerrKlein snyggt armband, vad är det för nåt?
Hej @HerrKlein snyggt armband, vad är det för nåt?
@HerrKlein Tack för info!Tack! Stämmer bra som ovan nämnde, det är Tudors egna.
Artikelnummer: 4328396
Svårt sugen på en sån här!! Satt så sjukt bra när jag provade den.. Du är inte sugen på att beställa hem och testa jubilee-alternativet från US?Pelagos 39 er ikke en happy watch by design, men mer brutal i sin fremtoning.
Ser at man kan bruke jubilee og beholde T-Fit claspen, men jeg synes jubilee er for dressy (selv i titan) til en P39.Svårt sugen på en sån här!! Satt så sjukt bra när jag provade den.. Du är inte sugen på att beställa hem och testa jubilee-alternativet från US?
På tal om det, ingen som har erfarenhet av Steel-refs extension? Har en hel del positiva omdömen på deras sajt (vad nu det är värt..). Men även Adrian på Bark & Jack verkar gilla den:Min 58:a är i princip perfekt på alla sätt och vis, till 99%! Det som saknas på OG är ju t-fit som återfinns på senare modeller. Den funktion lyfter ju lätt klockan till 100%
Jag har väntat och hoppats på att den svarta och blå ska uppdateras med denna funktion men ger väl snart upp. Funderar på att göra som en del andra gjort och skaffa en rangerlänk. Fråga, någon som vet om det går att bara byta claspen från ranger länken till 58:ans länk eller är det byte av länk i sin helhet som gäller?
Jo jag har den förlängningen på 58:an. Tycker den fungerar riktigt bra om än inte till 100% som t-fit gör.På tal om det, ingen som har erfarenhet av Steel-refs extension? Har en hel del positiva omdömen på deras sajt (vad nu det är värt..). Men även Adrian på Bark & Jack verkar gilla den:
Försökte se om någon hade svarat men hittade inte. Dom passar inte 54an, dom har dock hintat att det kommer band till den också längre fram.Nice. Synd att dom kostar huggorm bara med moms och tull. Passar dom 54:an också?
TackFörsökte se om någon hade svarat men hittade inte. Dom passar inte 54an, dom har dock hintat att det kommer band till den också längre fram.
Gillar Tudor men mellan de två skulle jag (tyvärr) välja Zenithen alla dagar i veckanÄr här någon i tråden som jämfört Black Bay Chrono med Zenith Chronomaster Sport?
Har fått för mig att jag måste ha en ny chronograf. Dessa två är finalisterna.
Är fantastiskt nöjd med min Black Bay Chrono som är den klocka jag använder mest. Men har också varit väldigt intresserad av Chronomaster sporten, men har bara provat den i butik några gånger.Är här någon i tråden som jämfört Black Bay Chrono med Zenith Chronomaster Sport?
Har fått för mig att jag måste ha en ny chronograf. Dessa två är finalisterna.
Tack för input.Är fantastiskt nöjd med min Black Bay Chrono som är den klocka jag använder mest. Men har också varit väldigt intresserad av Chronomaster sporten, men har bara provat den i butik några gånger.
Det skiljer ju en del i pris mellan dom två, men om det är av mindre vikt så hade jag nog ändå lutat mer mot Zenith. Vilket kanske känns dumt att säga i Tudortråden.
Tack för detta. Är väl rädd att det är där det slutar. Suck.Gillar Tudor men mellan de två skulle jag (tyvärr) välja Zenithen alla dagar i veckan
Givande inlägg. Snart 50 inlägg.
Oavsett så är det ju två trevliga pjäser! Men klart värt att prova dom hos AD.Tack för input.
Solklart spelar pris in. Zenithen kostar dubbelt upp, och lite till. Kanske är dumt att jämföra såpass olika prisklasser. Både ger dock samma vibbar, även om Zenithen känns och är mer förfinad och har ett urverk made in heaven. Sedan är såklart Tudors urverk riktigt vasst det med.
Får se om jag springer på handlare som har båda inne.
Mvh
Pear
Borde vara 18 mm, men jag tar inte gift på detNågon som vet hur stort lås det är till Tudors 20mm läder? Är det 18 eller 16mm?