Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blå är väl en lågoddsare?Vilka nya varianter av BB54 kan vi vänta oss under 2024?
I sådana fall hoppas jag på en riktigt mörkblå. Eller en marinblå i tvåton.Blå är väl en lågoddsare?
Vore kul med något nytt och unikt. Men jag sätter mina slantar på en blå som nästa version av 54:an
Vore surprising om en blå kom så pass tätt.Blå är väl en lågoddsare?
Vore kul med något nytt och unikt. Men jag sätter mina slantar på en blå som nästa version av 54:an
Ja håller med. Tror inte den kommer redan i år. Däremot tror jag att när nästa modell väl kommer så lär den vara blåVore surprising om en blå kom så pass tätt.
Hoppas hoppas dock.
Min för tillfället mest använda klocka. Helt suverän! Funkar till det mesta och jag älskar Tudor-natot. Ibland glömmer jag bort att jag har en klocka på handleden. Om övre delen sticker ut så behöver du förmodligen den kortare varianten av Tudorbandet.Nöjd?
Jag blev besviken när den släpptes men efter att jag prova den har jag haft svårt att sluta tänka på den haha! Det enda jag ogillar är att övre delen där kardborrbandet fäster sticker ut och inte ligger slickat längs den undre delen.
Kul att du gillar den och är nöjd! Har flera klockor på listan jag är intresserad av, men tror nog svarta FXDN är nr 1!Min för tillfället mest använda klocka. Helt suverän! Funkar till det mesta och jag älskar Tudor-natot. Ibland glömmer jag bort att jag har en klocka på handleden. Om övre delen sticker ut så behöver du förmodligen den kortare varianten av Tudorbandet.
Min handled är 18.5 och jag har c:a 5mm kvar av den mjuka delen av kardborren (som är närmast boetten) när jag tycker det sitter som bekvämast (då med originalbandet den levereras med).
Använd min kod Albin20 om du vill beställa flerGrymt gummi från Wristbuddys, sitter kanon på min 925. Så söker ni gummi till BB58 så rekommenderar jag detta har haft Vanguard förut men detta känns bättre.![]()
![]()
Ser ut som Lule?Solen kikade fram till slut.![]()
Helt riktigtSer ut som Lule?
Fantastisk bygget treplattinger.
Nope. tri-compax foredlt 12-9-6 ser bare billig ut. Hvis Tudor utgir dette her, så sparer man penger.Dessa vore ju kul om de kom![]()
![]()
Bästa bb58-färgkombon där! Hur lirar stålbandet med silvret IRL? Ser bra ut på bild iafDet närmar sig torsdag!![]()
![]()
Bästa bb58-färgkombon där! Hur lirar stålbandet med silvret IRL? Ser bra ut på bild iaf![]()
Du får läsa mer av vad som skrivs. Samma fråga finns 14 inlägg högre upp. Svaret finns strax därefter, 11 inlägg högre upp...
Håller verkligen med!
Det gör jag bara om jag verkligen anstränger mig. Så caset har väl för stunden en lite mörkare ton än helt ny ur butik antar jag. Men helt ärligt så tror jag inte jättemånga hade stört sig på skillnaden. Men det kan ju ha o göra med patina också som sagt. Olika exemplar skulle väl kunna patineras olika och olika fort på olika handleder också.![]()
Tyvärr inte.Någon som har en jämförelsebild mellan BB54 och Yacht-Master 37?
Black Bay 54 M79000N-0001Någon som har en jämförelsebild mellan BB54 och Yacht-Master 37?