• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nöjd :)?

Jag blev besviken när den släpptes men efter att jag prova den har jag haft svårt att sluta tänka på den haha! Det enda jag ogillar är att övre delen där kardborrbandet fäster sticker ut och inte ligger slickat längs den undre delen.
Min för tillfället mest använda klocka. Helt suverän! Funkar till det mesta och jag älskar Tudor-natot. Ibland glömmer jag bort att jag har en klocka på handleden. Om övre delen sticker ut så behöver du förmodligen den kortare varianten av Tudorbandet.

Min handled är 18.5 och jag har c:a 5mm kvar av den mjuka delen av kardborren (som är närmast boetten) när jag tycker det sitter som bekvämast (då med originalbandet den levereras med).

Inlägg i ”FXD/fabricstrap-längd”-diskussionen. Mitt XL-band (lite löst) på min 20cm+ handled.

IMG_5469.jpeg

Min för tillfället mest använda klocka. Helt suverän! Funkar till det mesta och jag älskar Tudor-natot. Ibland glömmer jag bort att jag har en klocka på handleden. Om övre delen sticker ut så behöver du förmodligen den kortare varianten av Tudorbandet.

Min handled är 18.5 och jag har c:a 5mm kvar av den mjuka delen av kardborren (som är närmast boetten) när jag tycker det sitter som bekvämast (då med originalbandet den levereras med).
Kul att du gillar den och är nöjd! Har flera klockor på listan jag är intresserad av, men tror nog svarta FXDN är nr 1! :)

Bästa bb58-färgkombon där! Hur lirar stålbandet med silvret IRL? Ser bra ut på bild iaf 👍
Du får läsa mer av vad som skrivs. Samma fråga finns 14 inlägg högre upp. Svaret finns strax därefter, 11 inlägg högre upp...
Håller verkligen med!
Det gör jag bara om jag verkligen anstränger mig. Så caset har väl för stunden en lite mörkare ton än helt ny ur butik antar jag. Men helt ärligt så tror jag inte jättemånga hade stört sig på skillnaden. Men det kan ju ha o göra med patina också som sagt. Olika exemplar skulle väl kunna patineras olika och olika fort på olika handleder också. 😊

Tillbaka
Topp