Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som du säger. En gmt i 58 size. Sen gärna en vittavlad ranger tror jagGodkväll på er, om ni får drömma inför eventuella släpp av Tudor under ”watches and wonders” nu om 3v. Vad hade ni helst velat se?
På min egen lista ligger nog en 34-36mm ranger samt en gmt men med bb58ans dimensioner.
Pro Polar vore fint.Godkväll på er, om ni får drömma inför eventuella släpp av Tudor under ”watches and wonders” nu om 3v. Vad hade ni helst velat se?
På min egen lista ligger nog en 34-36mm ranger samt en gmt men med bb58ans dimensioner.
Samma här gällande en mindre RangerGodkväll på er, om ni får drömma inför eventuella släpp av Tudor under ”watches and wonders” nu om 3v. Vad hade ni helst velat se?
Blir nog en vattendelare den här. Jag har fortfarande inte bestämt mig.Hoppsan
Hoppsan
Jag blir mest rädd för att även Tudor ska börja larva sig med massa jävla LE och skit! Om de nu tycker de har gjort en bra klocka håll inte på och larva med limitering ffsBlir nog en vattendelare den här. Jag har fortfarande inte bestämt mig.
Gillar den, men det står att den ska tillverkas i små volymer, tröttsamt med strypt produktion för att skapa hype.Hoppsan
Jag gillar den men inget jag kommer köpa.Hoppsan
Hade vart roligt att se på IRL.Tydligen inget skämt.
Tydligen inget skämt.
Är det skärtorsdag så är det.Hoppsan