• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor tisdag (och hela veckan). Snart blir det dock en efterlängtad paus 😬
IMG_2704.jpeg

Heritage Advisor, har vi några sådana på forumet?
Håller på och jobbar upp ett svårkontrollerat sug efter en sån, varianten med vita tavlan… Vore fint med lite bilder. : )

Godkväll på er, om ni får drömma inför eventuella släpp av Tudor under ”watches and wonders” nu om 3v. Vad hade ni helst velat se?

På min egen lista ligger nog en 34-36mm ranger samt en gmt men med bb58ans dimensioner.

Godkväll på er, om ni får drömma inför eventuella släpp av Tudor under ”watches and wonders” nu om 3v. Vad hade ni helst velat se?

På min egen lista ligger nog en 34-36mm ranger samt en gmt men med bb58ans dimensioner.
Pro Polar vore fint.
Ranger FXD i titan, ultimata fieldwatchen.
Uppdaterad Advisor, vore kul med något dressat som inte ser billigt eller blingigt ut och som inte är en Rolex-klon.
Hoppas ingen av dem kommer, eller max en, annars blir det dyrt.

Rosa var väl lite kul även om det inte är min grej.

Men för oss som gillar länkar så kan det vara värt att observera att det är T-fit och ovala länkar på den rosa precis som på "nya" 41mm Black Bay dykaren M7941A1A0RU-0003.

Om det inte är ny boett på rosa chronon så innebär det alltså att man kan beställa jubilee med T-fit till dom svarta och vita om man vill ha mer bling eller komfort. 👍🏼

Alternativt gummit till M7941A1A0RU fast på chronon. 🖤

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp