Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja. Chrono Heritage är ingen dykare och har inte servats på +10 år.Relativt nya dykarklockor då. Jag brukar inte testa såna.
Jaha. Tänkte på BB chrono.Nja. Chrono Heritage är ingen dykare och har inte servats på +10 år.
Bucherer bör ju klara biffen, ca 5 år sen köp
Snyggt! Vad är det för nåt? Erikas?Söndag och nytt testar nya band blev rätt bra
Det är från WatchwearSnyggt! Vad är det för nåt? Erikas?
Tycker ändå det känns larvigt. Då är det bättre att göra som min AD och förklara vad ett trycktest innebär innan klockan lämnas in men att man självklart får göra ett.Tror det handlar om att kunder har varit in på trycktest som blev godkänt men sen tog klockan i alla fall in vatten pga av gammalt gummi som ska hålla tätt. De vill nog minska tjafset
En Chrono Heritage och min BB Bucherer
Jo, är väl det man får göra
De garanterar genom en täthetsservice: gammalt byts till nytt.
Lite som att gå till tandläkaren ”jo, jag lovar. Vi måste borra…”
En 925:a med "Monochrome" tavla och vridring?
Haha, jag undrade också vad det var. Men jag tror det är en vanlig 925 i annat ljus och lite redigering.En 925:a med "Monochrome" tavla och vridring?
Bara ljuset som gör att den svart utHaha, jag undrade också vad det var. Men jag tror det är en vanlig 925 i annat ljus och lite redigering.
925 är rätt.Vilken är det?
Edit:
Ah 925 med hög kontrast?
Riktigt snygg!925 är rätt.
Kortet tagit i konstigt ljus framför datorskärm samt med mobilkameran inställd på ”Master” vilken troligen har högre kontrast automatiskt.
Alla fina bilder på FXD i tråden gör att jag blir sjukt sugen på att testa en. Den svarta FXD skulle vara ett mycket bra komplement till min blå bb58. Bärs den stor så man borde fundera på annat med en handled på 17 cm?
@pnt har en.Har vi några nya 41mm Black bay i Sverige än? De har kunnat köpas utomlands ett tag nu.
Väl från tyskland?@pnt har en.
Jag tolkade inte frågan som att AD har några.Väl från tyskland?
Finns inne på krons att klämma påHar vi några nya 41mm Black bay i Sverige än? De har kunnat köpas utomlands ett tag nu.
Har vi några nya 41mm Black bay i Sverige än? De har kunnat köpas utomlands ett tag nu.
Det är ju som vanligt Sverige ligger alltid långt ner i prioritet.Jag köpte min i München. Verkade finnas hos flera ad där. Konstigt att få ex verkar kommit till Sverige än