Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SkitsnyggtLumeshot inifrån en offentlig toalett, det är väl helt normalt
Trevlig helg alla s
Det var precis mina ord när han satt på krons och dreglade. Lyssnade han? Icke!No no go ahead
Tror det satte sina spår… inte avgjort än ”nudge nudge” @CosmoDet var precis mina ord när han satt på krons och dreglade. Lyssnade han? Icke!
Om du/ni var inne på Krons i fredags vid 15-tiden så tror jag det var ni som satt vid det andra bordet när jag var och hämtade min Superocean HeritageUj vad jag gillade denna
Kunde ej leva upp till Tudors slogan idag.Tror det satte sina spår… inte avgjort än ”nudge nudge” @Cosmo
Det låter mycket möjligtOm du/ni var inne på Krons i fredags vid 15-tiden så tror jag det var ni som satt vid det andra bordet när jag var och hämtade min Superocean Heritage
För nykter med för mycket viljestyrka kvar, men det styr vi upp om en månad.Kunde ej leva upp till Tudors slogan idag.
Så nära att det blev ett köp dock.
Gillar den som tusan men fomo kan även ha spelat in en del.
Känns bra att kunna stå emot sina impulser ibland
Ingen fara, känner igen det där Finns vissa klockor som bara ej går att släppa i längden, och begäret återkommer gång efter gång, sen undrar man varför man väntade så längeKunde ej leva upp till Tudors slogan idag.
Så nära att det blev ett köp dock.
Gillar den som tusan men fomo kan även ha spelat in en del.
Känns bra att kunna stå emot sina impulser ibland
Varför vänta hehe?För nykter med för mycket viljestyrka kvar, men det styr vi upp om en månad.
Jag är svårt sugen på nya Blue Chrono medIngen fara, känner igen det där Finns vissa klockor som bara ej går att släppa i längden, och begäret återkommer gång efter gång, sen undrar man varför man väntade så länge
Varför vänta hehe?
Bara att köpa , kommer väl snart en popup i Sverige kan vi ju hoppas eller hurJag är svårt sugen på nya Blue Chrono med
Den är dock boutique only och gäller ej popup storesBara att köpa , kommer väl snart en popup i Sverige kan vi ju hoppas eller hur
Skulle säga att den bärs klart mindre. Jag har iofs den helsvarta och inte med den blå tavlan, men jämfört med min GMT känns den mindre tycker jag.Gällande BB ceramic, bärs den större eller mindre. Jag vet att den är en liten tjockis men uppleva den även så på armen?
Det låter lovande, om jag skulle gå på en ceramic så blir det den helsvarta.Skulle säga att den bärs klart mindre. Jag har iofs den helsvarta och inte med den blå tavlan, men jämfört med min GMT känns den mindre tycker jag.
Det är väl just det helsvarta som gör att den krymper på armen. Jag upplever den mer lik BB58an jag hade tidigare.Det låter lovande, om jag skulle gå på en ceramic så blir det den helsvarta.
Så var det ju med bronsaren också men den såldes i popup som Nymans hade förra åretDen är dock boutique only och gäller ej popup stores
Stämmer halvtDen är dock boutique only och gäller ej popup stores
StämmerSå var det ju med bronsaren också men den såldes i popup som Nymans hade förra året
En otroligt bra sommarflört om du frågar mig… och många andra.Köpt som sommarflört men det utvecklade sig till något mer betydelsefullt!
Snyggt! Något du rekommenderar? Tycker det påminner mycket om tudors Nato till designenCB Chevron Indigo Knit.