Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har säkert rätt där, men den är ju sååå mycket trevligare än både BB54 och Ranger! ;-)Blå BB36 är snygg och med jubileelänk och T-fit väldigt bekväm.
Jag tror det beror på priset. Den kostar lika mycket som en BB54 och är betydligt dyrare än en Ranger.
Min gamla som nu är såld.
![]()
Snygg!Jag är hur nöjd som helst med min, svår fotad. Ser mer grå ut på bilderna än vad den är. Den är mer svagt guldig IRL. Älskar länken och ger ett lyxigt intryck med hög bling faktor![]()
![]()
![]()
Är du utomlands?
Nix tyvärr...Är du utomlands?![]()
Finns ju till 54:an...Tudortorsdag och hemmakontor.
P39an på gummi är bara för bra…drömmen vore ett gummi med t-fit-lås till klockan men det kanske får vara en dröm
![]()
Absolut, även nya bb41 går köpa gummi med t-fit till.Finns ju till 54:an...
Jag undrar samma men också att det ska vara titan i de spännen som sitter på bandet.Spørsmål: Hvilke aftermarket/leverandører tilbyr 22mm reimer med velcro (borrelås) - som passer FXD?
Skjønner. For min del holder det med børstet stål, siden den detaljen utgjør en såpass liten (visuell) del av selve reimen.Jag undrar samma men också att det ska vara titan i de spännen som sitter på bandet.