• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glad TT alla KS-kompisar

1000002056.jpg
 
Jag har noterat att det är väldigt sällan man ser nåt om "nya" Black Bay med jubilee? Varken på köp/sälj eller annan plats. Varför då? Är den inte lika uppskattad som gamla?

Personligen så är just en BB36 på jubilee med blå tavla typ den vackraste BB man kan tänka sig. Om man bara kunde fått ett datumfönster också så vore den ju en ren datejust killer.
 
Jag har noterat att det är väldigt sällan man ser nåt om "nya" Black Bay med jubilee? Varken på köp/sälj eller annan plats. Varför då? Är den inte lika uppskattad som gamla?

Personligen så är just en BB36 på jubilee med blå tavla typ den vackraste BB man kan tänka sig. Om man bara kunde fått ett datumfönster också så vore den ju en ren datejust killer.

Blå BB36 är snygg och med jubileelänk och T-fit väldigt bekväm.

Jag tror det beror på priset. Den kostar lika mycket som en BB54 och är betydligt dyrare än en Ranger.

Min gamla som nu är såld.

image.jpg
 
Jag har noterat att det är väldigt sällan man ser nåt om "nya" Black Bay med jubilee? Varken på köp/sälj eller annan plats. Varför då? Är den inte lika uppskattad som gamla?

Personligen så är just en BB36 på jubilee med blå tavla typ den vackraste BB man kan tänka sig. Om man bara kunde fått ett datumfönster också så vore den ju en ren datejust killer.
Jag är hur nöjd som helst med min, svår fotad. Ser mer grå ut på bilderna än vad den är. Den är mer svagt guldig IRL. Älskar länken och ger ett lyxigt intryck med hög bling faktor🤩
IMG_6222.jpeg
IMG_6036.jpeg
 
Tillbaka
Topp