• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Från Instagram. Vi ses!

Screenshot_20241107-164138.png
Vem hugger den? 😬

Jag har hittat en urmakare nu som kan byta bezel insert till min GMT. Vad tycker ni, ska jag slå till eller är det korkat?

IMG_2767.jpeg

….eller ska jag slå till på den här istället 😬

IMG_2766.jpeg

Smakfråga. Föredrar steel reef versionen men gör vad du känner för (men snyggt att återställa om du säljer den). 🤷🏻‍♂️
Tack för input! Lutar lite mot det också. Jag har ju en FXD redan och gillar BB GMT:n väldigt mycket. Dock hade den blivit mer mångsidig med svart bezel känns det som. Det röd/blå temat passar inte till allt och frugan är heller inget stort fan av färgkombon :) Och det går ju att byta tillbaka om man känner för det eller ska sälja någon gång.

Tack för input! Lutar lite mot det också. Jag har ju en FXD redan och gillar BB GMT:n väldigt mycket. Dock hade den blivit mer mångsidig med svart bezel känns det som. Det röd/blå temat passar inte till allt och frugan är heller inget stort fan av färgkombon :) Och det går ju att byta tillbaka om man känner för det eller ska sälja någon gång.
Nu är ordern lagd på insert och halvlänk, blir spännande :D Visst skickar Steel Reef från ett icke EU-land? Får räkna med att tull och moms tillkommer eller hur? Det framgår inte på deras sida var de är lokaliserade...

Tillbaka
Topp