Vem hugger den?Från Instagram. Vi ses!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem hugger den?Från Instagram. Vi ses!
Jag vill ha den rosa. Ska bli kul att äntligen se den IRL, det var den enda modellen som inte fanns på W&W.Vem hugger den?
Gummit är riktigt riktigt bra.Någon som har något och säga om bb54 på gummi? För/bakdelar med gummi? Hur upplevs gummit efter några månader/år? Så sjukt sugen på en nämligen
Den är bra den där alltså. 38mm?
Vad var det i påsen
Gissar den svarta FXD:n han har runt handleden på en av bildernaVad var det i påsen
Lite nyfiken på vem som slog till på FXDGMT:n ocksåGissar den svarta FXD:n han har runt handleden på en av bilderna
Vad var det i påsen
Gissar den svarta FXD:n han har runt handleden på en av bilderna
FXD GMT var inte till salu, men kul att prova den och mycket annat. Riktigt bra ordnat av Krons!Lite nyfiken på vem som slog till på FXDGMT:n också
Vad var det i påsen
Nej det är den är Tudorbutik specifik detta är en shop in shop dom öppnatKommer Krons kunna sälja BB58 i brons?
Smakfråga. Föredrar steel reef versionen men gör vad du känner för (men snyggt att återställa om du säljer den).Jag har hittat en urmakare nu som kan byta bezel insert till min GMT. Vad tycker ni, ska jag slå till eller är det korkat?
….eller ska jag slå till på den här istället
Tack för input! Lutar lite mot det också. Jag har ju en FXD redan och gillar BB GMT:n väldigt mycket. Dock hade den blivit mer mångsidig med svart bezel känns det som. Det röd/blå temat passar inte till allt och frugan är heller inget stort fan av färgkombon Och det går ju att byta tillbaka om man känner för det eller ska sälja någon gång.Smakfråga. Föredrar steel reef versionen men gör vad du känner för (men snyggt att återställa om du säljer den).
Nu är ordern lagd på insert och halvlänk, blir spännande Visst skickar Steel Reef från ett icke EU-land? Får räkna med att tull och moms tillkommer eller hur? Det framgår inte på deras sida var de är lokaliserade...Tack för input! Lutar lite mot det också. Jag har ju en FXD redan och gillar BB GMT:n väldigt mycket. Dock hade den blivit mer mångsidig med svart bezel känns det som. Det röd/blå temat passar inte till allt och frugan är heller inget stort fan av färgkombon Och det går ju att byta tillbaka om man känner för det eller ska sälja någon gång.
Nu är ordern lagd på insert och halvlänk, blir spännande Visst skickar Steel Reef från ett icke EU-land? Får räkna med att tull och moms tillkommer eller hur? Det framgår inte på deras sida var de är lokaliserade...
Japp tull och moms på steel reef.
Tack, lyckades missa det i FAQ:nJapp tull och moms på steel reef.
När jag fråga Krons tidigare så sa dem att nya FXD gmt kommer in först i december. Så vi som inte kunde vara på eventet får vänta ett tag tills vi kan testa den.Lite nyfiken på vem som slog till på FXDGMT:n också
Kanon ju! Så slipper du flärp.Vill tacka TudorBroder @Wydestream för grymt band!
Han lade märke till mina mindre handleder och råkade beställa hem för liten storlek för sig själv.
Passade kanon på mig!
Och trevligt att träffa dig! Även om vi inte hann snacka så mycket. Får bli mer nästa gång.