Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggare på nato....Väntar på halvlänk för bättre passform på länken. Funkar dock fint på 20mm nato också.![]()
Snyggt! Var köper man dessa?Nytt band från abanen. Äntligen ett hook&loop band som är 22mm och inte 21.5 som garmin. Tack för tipset @loevhagen
![]()
Amazon texSnyggt! Var köper man dessa?
Jag köpte på Amazon med snigelfrakt. tog typ 2 veckor men allt med frakten från USA gick på 342 krSnyggt! Var köper man dessa?
Beställde också därifrån, två pack. Kommer väl om någon veckaJag köpte på Amazon med snigelfrakt. tog typ 2 veckor men allt med frakten från USA gick på 342 kr
Fin kombination! Bästa jag sett på 925an.BB58 925 med grått mocka![]()
Den är
Cirka 17Den ärVad har du för omkrets på handleden?
Intressant. Själv har jag typ 17,2 och äger ingen klocka under 41mm. Kanske dags att utmana sig själv liteCirka 17![]()
Nei.Tror ni vi får se en blå BB54 i år?
Vad kör du för band?
Det där är ett Paratrooper-band från CNS! Dom hade (och har fortfarande) en overstock sale så deras Paratrooper-band kostar typ $1.5/st så jag köpte ~20st olika, kul att kunna variera sigVad kör du för band?