• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TT!
IMG_4562.jpeg

Har hittat en butik i Borås som säljer en M79030N-0001 ifrån 2023 i bra skick fullset för 32,5k, ringde killen o han sa att om jag kommer in kan han nog göra något på priset. Är riktigt himla sugen på att bara ta bilen dit nu och köpa den ;)
Jag vet hur det är när det börjar klia. Då kan man inte få det ur huvudet.
Åk du och kolla den där klockan och slå till om det känns rätt.
Den är ju helt perfekt!

Jag vet hur det är när det börjar klia. Då kan man inte få det ur huvudet.
Åk du och kolla den där klockan och slå till om det känns rätt.
Den är ju helt perfekt!
Den känslan känner vi nog alla till här 😅. Var nära på att slå till på en blå BB36 igår, riktigt fin, men jag var för slö och den var såld på kvällen. Så nu har villhöver begäret växt ytterligare.
IMG_5125.jpeg

Roligare med bild (ej min).

Har hittat en butik i Borås som säljer en M79030N-0001 ifrån 2023 i bra skick fullset för 32,5k, ringde killen o han sa att om jag kommer in kan han nog göra något på priset. Är riktigt himla sugen på att bara ta bilen dit nu och köpa den ;)
58an är ett så jäkla säkert kort att satsa på, för den summan kan du även tröttna efter några år utan att bli av med många tusenlappar. Det kan man inte säga om många andra klockor/hobbys

Så sjukt att du skriver detta! Min 58 är precis likadan. Gick till krons i höstas och skickade iväg den på garantiärende, fick tillbaka klockan efter 3v och den gick precis som den ska.

Ca två veckor av användning så lade jag ner den i lådan och när jag tog fram den någon vecka senare så är den precis som den var innan jag skicka iväg den på garantin… Jag har pratat med krons och ska återigen skicka iväg den.

Jag har läst att detta är förvånansvärt vanligt speciellt efter klockan passerat 3års sträcket.

Kan rekommendera att utnyttja garantin medans den varar.

Samuel
Jag har samma känsla, det kändes som att min började sacka efter lite efter 3 år, men jag kollade aldrig det ngt vidare.
Nu kändes det som att det hade blivit mkt värre och jag började kolla och nu har den tappat 50 sek på 2,5 dygn🤪
Får ta och kontakta Bergströms där jag köpte den och se vad de säger om det hela, men precis som du skriver, garantin är ju skön att ha nu!

Orkar någon som sitter på en S/G dykare, Rootbeer på länk eller P01 bjuda på en bild eller massor?

Jag tror att jag börjar få lite abstinens efter att ha varit helt Tudorlös ett tag 🙄

Tillbaka
Topp