Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som alla alltid säger: köp säljaren!Spanar på en begagnad BB Gmt. Ska vara fullsett med alla papper osv.
Kan man försäkra sig om äktheten på något vis ?
Hur trygg är man på att den är äkta om serienummer på klockan stämmer med serienummer på papprena ?
Just denna ligger på blocket. Priset är nog något i överkant, men bra skick och bibehållen garanti väger upp detSom alla alltid säger: köp säljaren!
Ingen direkt ovanlig klocka heller. Så köp en här på k&s från en säljare med några bra omdömen så är du safe skulle jag våga påstå. Har du däremot hittat en sjukt billig klocka någon annanstans som har galet bra pris skulle jag nog ta en funderare…
Är det denna: https://www.blocket.se/annons/stockholm/tudor_black_bay_gmt_pepsi_2022_fullset/1208734077Just denna ligger på blocket. Priset är nog något i överkant, men bra skick och bibehållen garanti väger upp det
Med risk för att låta partisk iom att jag har en till salu i kombination med dålig upplösning på mobilen, men ser inte den länken riktigt repig ut för att gå för det priset?Är det denna: https://www.blocket.se/annons/stockholm/tudor_black_bay_gmt_pepsi_2022_fullset/1208734077
Priset känns lite i överkant även för en från 22. Har för mig att de brukar gå för 29-32 på forumet?
Dra ett pm till @aleks så löser det sig nogJust denna ligger på blocket. Priset är nog något i överkant, men bra skick och bibehållen garanti väger upp det
Nej, det är inte den.Är det denna: https://www.blocket.se/annons/stockholm/tudor_black_bay_gmt_pepsi_2022_fullset/1208734077
Priset känns lite i överkant även för en från 22. Har för mig att de brukar gå för 29-32 på forumet?
Stackars pelagosthedialartist har varit framme igen
![]()
Asgrym klocka för övrigt, speciellt med svart inläggJust denna ligger på blocket. Priset är nog något i överkant, men bra skick och bibehållen garanti väger upp det
VerkligenStackars pelagos
Om du delar klockan här eller ”är den äkta” tråden kan man göra en bedömning. Generellt skulle jag säga att det är ovanligt med fejk Tudors som säljs, och i synnerhet med fejks där serienummer på cert och klocka stämmer överens.Nej, det är inte den.
Enig. Det existerar dock riktigt bra kopior av ”vanliga” black bay heritage. GMT känns dock ganska safe, ganska lätt att se om det är en fake på demOm du delar klockan här eller ”är den äkta” tråden kan man göra en bedömning. Generellt skulle jag säga att det är ovanligt med fejk Tudors som säljs, och i synnerhet med fejks där serienummer på cert och klocka stämmer överens.
Det är alltså den här vi pratar om. Jag kan inte se något som ser konstigt ut med själva klockan. Däremot blev jag lite nyfiken varför det är dubblett av "guarantee booklet" med olika font.Postade bilder nu i tråden, är den äkta.
@nirov ser ju dessutom ut som att den är köpt på Nymans så de kanske har kvar kvittot? Annars kan du nog kolla om Nymans kan kolla upp att de sålt det serienumret och ta köpskydd via blocket. Priset är väl aningen för högt, men du kan nog försöka pruta till 33 i alla fall. Lycka till!Det är alltså den här vi pratar om. Jag kan inte se något som ser konstigt ut med själva klockan. Däremot blev jag lite nyfiken varför det är dubblett av "guarantee booklet" med olika font.
Nej inte via Nymans. Köpte via uret.@nirov ser ju dessutom ut som att den är köpt på Nymans så de kanske har kvar kvittot? Annars kan du nog kolla om Nymans kan kolla upp att de sålt det serienumret och ta köpskydd via blocket. Priset är väl aningen för högt, men du kan nog försöka pruta till 33 i alla fall. Lycka till!
Sant. Märkligt.Det är alltså den här vi pratar om. Jag kan inte se något som ser konstigt ut med själva klockan. Däremot blev jag lite nyfiken varför det är dubblett av "guarantee booklet" med olika font.
Ser inga problem med klockan men den är något dyr tycker jag. 30 plus minus ett par tusenlappar skulle jag sägaNej inte via Nymans. Köpte via uret.
Säljaren har kvar kvittot och alla andra papper..