Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Goda nyheter !!! Uncle har släppt det till 21mm. Nu skriver dom bara Monochrome men det är väl ändå samma till Burgundy ??Inte meningen att spamma men jag är så jäkla nöjd med denna
Det enda "problemet" är att man gärna skulle vilja ha en jubi... förlåt.. "five link bracelet" också, men jag misstänker att det är ett ekonomiskt självmord om man skulle gå till AD och köpa orginal.
Är det någon som kan tipsa om någon bra och prisvärd aftermarket länk som passar den nya BB41?
![]()
Goda nyheter !!! Uncle har släppt det till 21mm. Nu skriver dom bara Monochrome men det är väl ändå samma till Burgundy ??
![]()
Deras lösning med att flytta över original-claspen (man beställer "No Clasp") är skitbra ! Kanske låter jobbigt om man vill växla mellan länkarna med det går faktiskt rätt snabbt och lätt.
![]()
Glad att hjälpa tillStort tack för tipset!!
Det blir till att lägga en beställning på en sån. Det låter riktigt bra att kunna flytta över orginalclaspen också så man slipper vara utan T-fit.
Kommer inte ihåg vart han köpt dem men vet att @Been har rätt schyssta och prisvärda gummin till några av sina 58: or. Klämde och kände sist vi såg och var imponerad över kvaliten, särskilt med tanke på priset vill jag minnasNågot som testat watchwears gummi till bb58? Hur är dom jämnfört med andra formgjutna gummin till den modellen?
Jag är ute efter ett blått gummi till min blåa bb58 så vet någon även hur färgmatchningen är?
WristbuddysKommer inte ihåg vart han köpt dem men vet att @Been har rätt schyssta och prisvärda gummin till några av sina 58: or. Klämde och kände sist vi såg och var imponerad över kvaliten, särskilt med tanke på priset vill jag minnas
Jag har ett gäng , vitt blått orange grått och grönt från Wristbuddys och är nöjda med domNågot som testat watchwears gummi till bb58? Hur är dom jämnfört med andra formgjutna gummin till den modellen?
Jag är ute efter ett blått gummi till min blåa bb58 så vet någon även hur färgmatchningen är?
Det lägger sig lite när bandet mjukat. Helt följsamt så måste du byta material. Till tex handgjorda canvas eller MN-band från tex Erikas.Nu får man äntligen hänga här igen
Fråga angående gummit… kommer det att mjukna? Eller lägger sig ”bullarna”
Ja, ni fattar![]()
![]()
Oh, läckert! Ett svart sådant till min Tudor Ceramic kanske…Tack
La en beställning igår kväll på ett gäng nato med deployment!
![]()
Marine Deployant Nylon Strap MkII
The Original Deployant Nylon Watch Strap. Specifically engineered for compatibility with our own modified deployant clasp.anchorstrapco.com
Aldrig provat, men dom har fått fin kritik, och jag älskar hur dom ser ut! Köpte både i 20 och 22 mm.
![]()
Grattis !! Tror inte det, iaf inte i lite närtid. Men jag var faktiskt inte så störd av det, gillade gummit på det hela taget. Det är mest på bild det ser störigt ut. Det jag gillade minst var att det ganska snabbt såg lite solkigt ut, minns att jag skrubbat det mer än en gång med tvål och nagelborste.Nu får man äntligen hänga här igen
Fråga angående gummit… kommer det att mjukna? Eller lägger sig ”bullarna”
Ja, ni fattar![]()
![]()
Håller med! Gillar det mer och mer!Grattis !! Tror inte det, iaf inte i lite närtid. Men jag var faktiskt inte så störd av det, gillade gummit på det hela taget. Det är mest på bild det ser störigt ut. Det jag gillade minst var att det ganska snabbt såg lite solkigt ut, minns att jag skrubbat det mer än en gång med tvål och nagelborste.