Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara jag som inte är såld?Hodinkee har egna bilder och inte bara Tudors bilder som alla andra kör med.
![]()
![]()
![]()
+1 på den. Men då önskar jag också att allt flörtade med vintage-proportioner och färger som original, som 54an också gör så bra. Lite samma riktning som nya bb36 tagit..Bara jag som inte är såld?
Samma här. Hade hellre sett en mörkblå BB54, på oyster eller jubilee.Bara jag som inte är såld?
Blå tavla, två ton. Så smäller det till för mig !Samma här. Hade hellre sett en mörkblå BB54, på oyster eller jubilee.
Verkar som det!Om bezeln är såhär blank i verkligheten har jag absolut ändrat min åsikt. Det här var inte alls särskilt snyggt..
![]()
Håller helt med dig! Har svårt för helt blanka stålbezels… Men tavlan ser riktigt bra ut, hoppas de gör fler tavlor med den strukturenOm bezeln är såhär blank i verkligheten har jag absolut ändrat min åsikt. Det här var inte alls särskilt snyggt..
![]()
Alltså, jag vet inte…Om bezeln är såhär blank i verkligheten har jag absolut ändrat min åsikt. Det här var inte alls särskilt snyggt..
![]()
Exakt så. 58:a gmt med den tavelfärgen och jag går apeshit tror jagHåller helt med dig! Har svårt för helt blanka stålbezels… Men tavlan ser riktigt bra ut, hoppas de gör fler tavlor med den strukturen
Frågan har kanske ställts tidigare men vad är det för länk på din Pro?Kan tänka mig att nya BB54 skulle lira bra som en duo tillsammans med BB Pro![]()
Nä, jag håller med. Mest oroar väl att det förefaller vara en trend att Tudor går mot pråligare klockor rent generellt.Bara jag som inte är såld?
Denna, valde borstad https://unclestraps.com/collections/black-bay-pro/products/executive-bracelet-tudor-black-bay-proFrågan har kanske ställts tidigare men vad är det för länk på din Pro?
Nej. Ruggigt ful. Blanka bezeln, "skojig tavla" i design som från början är ett renodlat verktygsur... Hard pass. Har iofs haft svårt för samtliga av deras färgglada tavlor, så är nog i minoritet. Kronograferna verkar ju vara superpoppis. Tycker de är hiskeliga.Bara jag som inte är såld?
Vita band gör sig ju sjukt bra till den tycker jag. Kolla med @Been , han har en.Sitter och funderar på nya BB58 i helrött, några tankar på snygga färgkombo med natoband eller gummi?
Jag har vitt och snart kommer ett burgundyfärgat gummi som Wristbuddis tar fram för klockan dom har lånat min för att få rätt färgkombination, provade första förra veckan men den blev några nyanser fel så vi väntar på nästa som kommer om någon vecka.Sitter och funderar på nya BB58 i helrött, några tankar på snygga färgkombo med natoband eller gummi?
Tack, passar bra på vitt, blått tveksamt. Hojta gärna till när du har någon bild på burgundygummi.Jag har vitt och snart kommer ett burgundyfärgat gummi som Wristbuddis tar fram för klockan dom har lånat min för att få rätt färgkombination, provade första förra veckan men den blev några nyanser fel så vi väntar på nästa som kommer om någon vecka.
Kolla Wristbuddys Instagram där har dom den på ett vitt ett blått gummi plus ett burgundy mocka .