• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Riktigt trevlig referens! Jag har iofs enbart testat den större varianten på 41 mm vilken satt bekvämt och väckte habegär.

Vad betingar en välbevarad 36 mm på C24?
Jag har bara sett dem ligga upp mot 33 i Sverige och utanför 23-26 kanske med tullar. Men efter allt det här letandet och prat med företag så skulle jag tro från 24-28 är ganska rimligt, full set i välbevarat skick. Även här på KS har de synts till kring den prisklassen

• Like
Reactions: NKS
IMG_2607.jpeg

Hej!

Är det någon i den här tråden som kan förklara varför det är så svårt att få tag på en Tudor bb36 med svarta tavlan beggad?

Lägger in en bild på den jag försöker hitta

Känns som jag har letat överallt i typ ett år men det vägrar dyka upp någon (som inte är helt slutkörd)

Är dem heta nu eller är det en sån pjäs man bara håller i?

Är väl ett par som sålts på ks. Jag har den med blå tavla och tycker den sitter otroligt skönt. Även haft BB58 tidigare men tycker BB36 sitter klart bäst av dem.
Hoppas att det dyker upp en svart åt dig snart - lycka till på jakten

Tillbaka
Topp