Tycker det ser ut som en guldsiluett av Musse PiggJag kan tyvärr bara se en croissant![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det ser ut som en guldsiluett av Musse PiggJag kan tyvärr bara se en croissant![]()
Är det bättre eller sämre?Tycker det ser ut som en guldsiluett av Musse Pigg![]()
Man får gärna göra månfas. Men för min del så får det se ordentligt ut (designen). Just nu blir det som när man körde open case back på en påse skridskor på 925:an.Är det bättre eller sämre?![]()
Var hos Krons igår för att hämta upp min Pelagos (10 veckor nere i Schweiz) Kikade också på månfas-modellerna. Mycket konstigt med färgsättningen då månen är i samma färg som det som ska blocka del av månen - ser mer ut som ett moln…Testade denna idag , vet inte riktigt vad jag tycker väldigt svårt att se tiden![]()
![]()
![]()
Testade också den modellen nyligen. Var inte alls imponerad tyvärr. Sedan är jag väl inte särskilt förtjust i denna typ av klockor heller..Testade denna idag , vet inte riktigt vad jag tycker väldigt svårt att se tiden![]()
![]()
![]()
Den såg man i alla fall tiden påTestade också den modellen nyligen. Var inte alls imponerad tyvärr. Sedan är jag väl inte särskilt förtjust i denna typ av klockor heller..
![]()
Bara att gratulera till en riktigt trevlig klockaGick med i klubben för ett tag sedan, kunde inte hålla mig..
Efter att ha haft den en stund nu så har jag insett att den överträffar alla förväntningar jag hade! Tudor gör det bra
@Jesborn Beröm för fältmässigheten med Nato vid kall väderlek - inga förfrysningsskador till följd av hud mot metall! Hehe.
/J
Jag har en 9315-länk till den men vill ogärna börja bända bort länkbitar på den för att passa mina spaggearmar…Grym klocka! Men länken, njaa där får du nog köra nåt annat![]()
Men det är inte jättelångt från originalet om man tittar på Tudors egna sida om MN suben.Grym klocka! Men länken, njaa där får du nog köra nåt annat![]()
Ger väl ändå en ny defnition på ”länk stretch” (pun very much intended)Men det är inte jättelångt från originalet om man tittar på Tudors egna sida om MN suben.
Japp men hörde nånstans att alla MN klockorna inledningsvis levererades utan länk eller band, därav användes fallskärmsremmen men även alla möjliga andra länkar. Så även om det här inte är en MN kan man väl få önska!Ger väl ändå en ny defnition på ”länk stretch” (pun very much intended)![]()
Tumme upp på tavlan men tumme ner med vita visare mot vit tavla…Nu händer det grejer. En vit ranger
Och dessutom nu i även 36mm
![]()
![]()
![]()
Mäktigt, en 36mm ranger blir ju så jäkla bra!Nu händer det grejer. En vit ranger
Och dessutom nu i även 36mm
![]()
![]()
![]()