Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kändes bra att denna tråden fick se storebror. Mer såntFel tråd va?![]()
Saknar min GMT som varit inlämnad sedan i början av oktober hos Krons, nu på service i Schweiz. Lär inte få tillbaka den förrän i januari tidigast![]()
Nostalgisk bild nedan, på Erikas MN
![]()
Service. Tydligen servar de inte den modellen i Sverige längre och det är långa ledtider i SchweizService? Eller något fel med den?
Ingen fara. Min Pelagos är också i hemlandet för en längre spa-upplevelse. Han ser till att din pjäs mår braSaknar min GMT som varit inlämnad sedan i början av oktober hos Krons, nu på service i Schweiz. Lär inte få tillbaka den förrän i januari tidigast
Nostalgisk bild nedan, på Erikas MN
![]()
Hej!
Är det någon i den här tråden som kan förklara varför det är så svårt att få tag på en Tudor bb36 med svarta tavlan beggad?
Lägger in en bild på den jag försöker hitta
Känns som jag har letat överallt i typ ett år men det vägrar dyka upp någon (som inte är helt slutkörd)
Är dem heta nu eller är det en sån pjäs man bara håller i?
Cool! Aldrig sett denna refen tidigare. Är länken original?Äntligen fick jag ta i en Tudor submariner 75190, sitter så jävla bra
![]()
Spännande med blankpolerad bezel!Äntligen fick jag ta i en Tudor submariner 75190, sitter så jävla bra
![]()
Jag slänger in BB58 med datumÄr det fri önskebrunn så vill mig jag ha en bb54 i tt![]()
Väldigt ovanlig i detta utförande, yes länken är originalCool! Aldrig sett denna refen tidigare. Är länken original?
Jag kan tyvärr bara se en croissantTestade denna idag , vet inte riktigt vad jag tycker väldigt svårt att se tiden![]()
![]()
![]()
Jävlar, katastrof läsbarhet därTestade denna idag , vet inte riktigt vad jag tycker väldigt svårt att se tiden![]()
![]()
![]()
Tycker det ser ut som en guldsiluett av Musse PiggJag kan tyvärr bara se en croissant![]()
Är det bättre eller sämre?Tycker det ser ut som en guldsiluett av Musse Pigg![]()
Man får gärna göra månfas. Men för min del så får det se ordentligt ut (designen). Just nu blir det som när man körde open case back på en påse skridskor på 925:an.Är det bättre eller sämre?![]()