• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tumme upp på tavlan men tumme ner med vita visare mot vit tavla…
Ska bli kul att ändå få klämma och känna irl när tillfälle väl ges
Mäktigt, en 36mm ranger blir ju så jäkla bra!
Ja den lär nog tilltala en hel del purister och klocknördar 😬
Det där är mycket bra 👍🏻👍🏻
Ja den ser väldigt intressant ut på bilderna
Riktigt bra släpp!!! 😍
Enig av bilderna att döma
Tudor är alltid så nära att göra det helt rätt. Alltid någon liten grej som skaver. Kunde inte tavlan bara fått vara vit/opaline istället? Nu är det liksom nästan där men inte hela vägen...
🧐 Lite så. Men ändå hela tiden små steg i rätt riktning. Ser man tillbaka på det senaste decenniet är det, imho, få andra märken som i lika stor utsträckning ändå lyssnat på vad som efterfrågats och tillgodosett mycket av det.

Slänger in ytterligare bild från Insta i vit el icke vit tavla..
IMG_6879.jpeg

Vi ska inte höra av oss till Tudor och ta fram en BB58 med Klocksnack loggan? Hörde att man behöver vara fler än 50 - men bör ju kunna gå?

Du dom var jävligt läckra! Jag har dock inte ens bestämt mig för vilket märke jag vill ha 😅 Men nu har jag ivf tre till ypperliga kandidater. Någonting med grå (sunburst?)tavla och blå bezel vore kul, tror jag.
Nu är vi ju inne i Tudortråden och slaskar men tycker även du kan kolla in Seiko Speedtimer och Nezumi Stockholm, beroende på budget såklart. Klart billigare att både köpa och serva.

Självklart inte på samma nivå som Tudor dock.

Nu är vi ju inne i Tudortråden och slaskar men tycker även du kan kolla in Seiko Speedtimer och Nezumi Stockholm, beroende på budget såklart. Klart billigare att både köpa och serva.

Självklart inte på samma nivå som Tudor dock.
Tack för tips! Just de Seikovarianterna faller mig inte särskilt mycket i smaken men Nezumi kände jag inte till och det fanns ju några riktigt schyssta kronografer där, även om de inte är mekaniska.

Tillbaka
Topp