seavalley
Basic
Tack! Länken är från ForstnerGrattis! Vart är länken ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Länken är från ForstnerGrattis! Vart är länken ifrån?
Välkommen till kanske den trevligaste trådenBlivit med ny klocka, min första Tudor!
![]()
Hur gick det med den undringen?Precis, den där Hans. Det är något med designen jag gillar. Kan dock inte sätta ord på det. De tilltalar mig. Tänk om en Tudor kan göra mig till en OWG?
Det är ju nästan en TudorSå här…
![]()
Tack så hemskt mycket! Gillar det starkt redanVälkommen till kanske den trevligaste tråden![]()
Den är dock extremt ohälsosam för din privatekonomiTack så hemskt mycket! Gillar det starkt redan![]()
Besökte den butiken i oktober. Mycket trevlig personal och det bjöds på helt OK öl..
vit urtavla.. Är tyvärr inget jätte stort fan av det, speciellt inte på sportklockor och på länk. Blir lite ofta för elegant och sterilt.
Haha man kan tydligen totalt ändra sig. Tur är väl detHar dock lite svårt för silverfärgad vridring till länk, tycker de blir lite för mycket silver helt enkelt. Blir en lite tråkig framtoning på klockan.
Bra matchning
De är så trevliga på krons! Har inte köpt något där än men de låter en klämma och känna ändå![]()
Jag har en lhd och är nyfiken på den blå pelagosen men är inte sugen på att under tidspress stå inne hos krons och klämma på en. Min undran är därför om det finns någon stockholmsbaserad i tråden som äger en blå och som är nyfiken på lhd och som kan tänka sig en klämstund över en lunch/kaffe/öl el dyl i centrala stockholm?
Ja trevligheten finns där, det är snarare situationsstyrt. Jag har iofs handlat hos Krons ett antal ggr, där brister det inte…De är så trevliga på krons! Har inte köpt något där än men de låter en klämma och känna ändå
Ville kika på 54’an (innan jag köpte den beggad, sorry krons), säljaren sa åt mig att slå mig ned. När han kom hade han med sig nya svarta 41an och en pelagos 39 utöver 54an, han ville visa upp sortimentet och snacka bara
Nån dag måste jag handla där, iallafall lämna in en klocka på service, de är verkligen trevliga. Så våga dig dit och snacka med de![]()
Jag tycker att det ser bra ut - Känner du att du själv trivs med storleken då är det bara köraAlltid velat ha en Pelagos men alltid tänkt att den är för stor. Fick möjligheten att testa en förra helgen och den satt bättre än väntat. Det är definitivt en stor rackare och absolut på gränsen. Passerar den gränsen? Bilder är alltid svårt men vad tycker ni?
![]()
Ja det är väl det som är kruxet.. Svårt att säga efter att bara haft den på handen en kort stund. Kommer nog sluta med att jag köper en för att testa.Jag tycker att det ser bra ut - Känner du att du själv trivs med storleken då är det bara köra![]()