• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den är inte dum den här 🤩
IMG_2040.jpeg

IMG_6158.jpeg

Jag har en lhd och är nyfiken på den blå pelagosen men är inte sugen på att under tidspress stå inne hos krons och klämma på en. Min undran är därför om det finns någon stockholmsbaserad i tråden som äger en blå och som är nyfiken på lhd och som kan tänka sig en klämstund över en lunch/kaffe/öl el dyl i centrala stockholm?

IMG_6158.jpeg

Jag har en lhd och är nyfiken på den blå pelagosen men är inte sugen på att under tidspress stå inne hos krons och klämma på en. Min undran är därför om det finns någon stockholmsbaserad i tråden som äger en blå och som är nyfiken på lhd och som kan tänka sig en klämstund över en lunch/kaffe/öl el dyl i centrala stockholm?
De är så trevliga på krons! Har inte köpt något där än men de låter en klämma och känna ändå :)

Ville kika på 54’an (innan jag köpte den beggad, sorry krons 🫶🏻), säljaren sa åt mig att slå mig ned. När han kom hade han med sig nya svarta 41an och en pelagos 39 utöver 54an, han ville visa upp sortimentet och snacka bara 🙌🏼

Nån dag måste jag handla där, iallafall lämna in en klocka på service, de är verkligen trevliga. Så våga dig dit och snacka med de 👍🏼

De är så trevliga på krons! Har inte köpt något där än men de låter en klämma och känna ändå :)

Ville kika på 54’an (innan jag köpte den beggad, sorry krons 🫶🏻), säljaren sa åt mig att slå mig ned. När han kom hade han med sig nya svarta 41an och en pelagos 39 utöver 54an, han ville visa upp sortimentet och snacka bara 🙌🏼

Nån dag måste jag handla där, iallafall lämna in en klocka på service, de är verkligen trevliga. Så våga dig dit och snacka med de 👍🏼
Ja trevligheten finns där, det är snarare situationsstyrt. Jag har iofs handlat hos Krons ett antal ggr, där brister det inte…

Alltid velat ha en Pelagos men alltid tänkt att den är för stor. Fick möjligheten att testa en förra helgen och den satt bättre än väntat. Det är definitivt en stor rackare och absolut på gränsen. Passerar den gränsen? Bilder är alltid svårt men vad tycker ni?
IMG_1982.jpeg
Jag tycker att det ser bra ut - Känner du att du själv trivs med storleken då är det bara köra👍

Tillbaka
Topp