Äntligen sol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magisk bild.Skottat snö
![]()
Det där såg trevligt ut, vad för strap och clasp?
Ja jag gillar också den här kombon. Det är Zuludiver Octopod strap + clasp (natoband med clasp så att man slipper natoflärpen)Det där såg trevligt ut, vad för strap och clasp?
Ah den, mm slipper man att det bygger för mycket på höjden. Passade bra hur som!Ja jag gillar också den här kombon. Det är Zuludiver Octopod strap + clasp (natoband med clasp så att man slipper natoflärpen)
Ja det är enda sättet för mig att ha natoAh den, mm slipper man att det bygger för mycket på höjden. Passade bra hur som!![]()
Upplever inget i närheten av det därNi som har Pelagos 39. Har ni samma problem som mig med att klockan är vass? Min är så vass att den bokstavligen har rakat bort allt mitt hår på armen där den sitter.
![]()
Kan inte svara på varför de släpper iväg klockorna med så skarpa kanter. Men det är inte den enda modellen med de egenskaperna.Ni som har Pelagos 39. Har ni samma problem som mig med att klockan är vass? Min är så vass att den bokstavligen har rakat bort allt mitt hår på armen där den sitter.
![]()
Alla mina mina Tudor har varit helt u a. Speedy har helt klart blivit "bättre" sen den (3861) släpptes, iaf om man kollar på min vita årsgamla safirmacka.Kan inte svara på varför de släpper iväg klockorna med så skarpa kanter. Men det är inte den enda modellen med de egenskaperna.
Min BB58 hade så vassa avslut på luggarnas insida att de skavde på armen. Jag slipade som en konsekvens av det ned dem något.
Så det är fler modeller som lider av samma problem. Omega Speedmaster i det nyaste utförandet är också väl skarp kanterna.
Förlåt, men vad betyder u a?Alla mina mina Tudor har varit helt u a
Förlåt, men vad betyder u a?
Nej det upplever jag ejNi som har Pelagos 39. Har ni samma problem som mig med att klockan är vass? Min är så vass att den bokstavligen har rakat bort allt mitt hår på armen där den sitter.
![]()
Upplevde heller ej det. Möjligtvis vass på kanterna av låset men inte mer än så.Nej det upplever jag ej