Den var inte vacker! Och inte är den kosher heller...Vad är det här? Och vilka är Scandinavian Luxury Group?
Ping @Mr Chance
![]()
Tudor Ranger 7106/0 enligt säljaren...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var inte vacker! Och inte är den kosher heller...Vad är det här? Och vilka är Scandinavian Luxury Group?
Ping @Mr Chance
![]()
Tudor Ranger 7106/0 enligt säljaren...
Torde vara UretVintage. Om den är kosher eller inte vågar jag dock inte uttala mig om.Och vilka är Scandinavian Luxury Group?
Brutalt!Nu kommer också Everest med nyheten att de släpper gummi till Tudor
![]()
Har också kollat lite på mini-subs, kan du inte bifoga en bild på hur den sitter på din vrist, jag själv har rätt små handleder.Besitter en mini-sub från 80-talet om någon har funderingar
Har också kollat lite på mini-subs, kan du inte bifoga en bild på hur den sitter på din vrist, jag själv har rätt små handleder.
Grymt! Vad har du för omfång på din vrist som referens?Givetvis. Ingen supertydlig bild på klockan i sig, men den ger en rättvis bild av upplevelsen gällande storleken på klockan tycker jag.
Oklart alltså. Men länken passar upp till 21 cm handled och jag har justerat den på minsta möjliga, utan att ha tagit bort några länkbitar dock.Grymt! Vad har du för omfång på din vrist som referens?
Oklart alltså. Men länken passar upp till 21 cm handled och jag har justerat den på minsta möjliga, utan att ha tagit bort några länkbitar dock.
Tack, ungefär som mig.Mätte 16,5-17 ish
Sjukt nöjd med nya klockan.
Ett litet tips, har ni vägarna förbi London så kostar den 1940£, vilket blir cirka 22200 kr. I Sverige listar den på cirka 25800 kr. En ganska stor skillnad.
![]()
1940£ ska vara listpriset.Åker till London efter jul, är sjukt sugen på en Tudor. Vilken återförsäljare snackar vi om? Eller ligger dem på den nivån generellt?
Härlig klockaLoppis fynd!
Tillbaka efter service![]()
Hämtade ut ett paket idag.
![]()
Grattis till en riktigt bra klockaHämtade ut ett paket idag.
![]()
Grattis! Det blev en tillslut☺ nöjd?
Tackar! Absolut, mycket nöjd! Behövde justera länken lite till min tama vrist men tycker att det blev riktigt fint. Härlig genomgående kvalitetskänsla, tänker mig att detta blir en keeper.Grattis till en riktigt bra klocka