Uret24
Basic
Det gör du rätt iTackar! Absolut, mycket nöjd! Behövde justera länken lite till min tama vrist men tycker att det blev riktigt fint. Härlig genomgående kvalitetskänsla, tänker mig att detta blir en keeper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör du rätt iTackar! Absolut, mycket nöjd! Behövde justera länken lite till min tama vrist men tycker att det blev riktigt fint. Härlig genomgående kvalitetskänsla, tänker mig att detta blir en keeper.
Någon som kan tipsa om ett nato mockaband till black bay? Bästa jag har hittat hittils är GLCs men är rätt osugen på att dunka frakt på typ 200 spänn när man köper något för typ 500
Fyf*an vad snygg ! ..Tudor Tisdag
Fan, det hann bli grönt när jag fota...
![]()
Ny ros?Lite nöjd med min tooliga Tudortrio.
![]()
Japp.Ny ros?
Din gamla?Ny ros?
Håller med om att den är bra. Problemet är bara att jag aldrig använder den. Bättre någon som använder den har den.Tycker nog du ska behålla din Tudor du har ute på KSgrym vintage trio !
Bara att be någon på forumet att göra åt dig!Är sugen på att köpa ett läderband till min BB 36, men har svårt att hitta alternativ. Jag tror att ett strap i vintagestil borde bli bäst, likt B&S.
![]()
Finns det någon annan bra tillverkare som gör straps i 19 mm?
![]()
Grattis!Välkomnar mig själv in i värmen med ett nyöppnat paket! Toknöjd!![]()
Har lagt vantarna på en Tudor nu, problemet är att jag är i Malaysia och kommer hem den 28/12 så jag får ihärdigt vänta på öppning tills dess.
Tänkte att jag kör en kul grej, ni får gissa vilken modell jag köpt, en av dessa är rätt svar:
Black bay
Pelagos
Ranger
Fastrider
Grantour date
Sub 79090
Oberoende av gen 1 eller 2 samt färg bara ni har rätt på modellen. 20 kr för varje rätt går till barncancerfonden. Gäller dom 10 första gissningarnaUtöver det sätter jag in 100 kr.
Ranger såklart!Har lagt vantarna på en Tudor nu, problemet är att jag är i Malaysia och kommer hem den 28/12 så jag får ihärdigt vänta på öppning tills dess.
Tänkte att jag kör en kul grej, ni får gissa vilken modell jag köpt, en av dessa är rätt svar:
Black bay
Pelagos
Ranger
Fastrider
Grantour date
Sub 79090
Oberoende av gen 1 eller 2 samt färg bara ni har rätt på modellen. 20 kr för varje rätt går till barncancerfonden. Gäller dom 10 första gissningarnaUtöver det sätter jag in 100 kr.