Oh Baby...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bytte precis från läderbandet till nano-bandet för att jag störde mig så mycket på att den satt antingen för löst eller för tajt. Jäkligt nöjd med resultatet både utseendemässigt och känslan![]()
Mycket snyggt med nato!Gjorde samma sak jag också igår, mycket nöjd
![]()
Ingen?Nu gillar jag inte ens länken (har erfarenhet) men kan ändå inte låta bli att fundera på hur min blå BB (ETA) skulle se ut på länk.
Någon som vet var jag kan köpa en länk och hur mycket jag kan få betala? Begagnad gör inget om den är fin.
Jag vill inte köpa en ny hos AD, det är inte värt priset.
Vad säg om denna? Tror tyvärr inte du kommer undan mycket billigare
:/ Ovärt.Vad säg om denna? Tror tyvärr inte du kommer undan mycket billigare
http://www.chrono24.se/tudor/armband-heritage-black-bay-bracelet-steel-22mm--id4810402.htm
Därför man alltid köper på länk från första början..:/ Ovärt.
Får prova polarens länk på min i helgen, så får jag se hur mycket jag vill ha det.Tack!
Därför man alltid köper på länk från första början..
Sett BB länk tidigare på k&s. Gick för runt 2,5-3k.
Testar nytt strap idag. Bulang & Sons.
![]()
Mycket fina bilder som speglar mångsidigheten. Av någon anledning tycker jag ändå bäst om den på länk (som jag upplever som mycket bekväm). Snyggt hur som helst!Lite bilder på en skönhet jag inte burit på ett tag nu..
Länken är grym helt klart! Men min a favorit måste vara lädret ändå...Mycket fina bilder som speglar mångsidigheten. Av någon anledning tycker jag ändå bäst om den på länk (som jag upplever som mycket bekväm). Snyggt hur som helst!
Hur e lumen? Håller den hela natten?Sjukt nöjd med nya klockan.
Ett litet tips, har ni vägarna förbi London så kostar den 1940£, vilket blir cirka 22200 kr. I Sverige listar den på cirka 25800 kr. En ganska stor skillnad.
![]()
Dra på smilbanden, på med lite parfym & den där extra u-ringade tröjan - så löser du nog samma pris här i Sverige.Sjukt nöjd med nya klockan.
Ett litet tips, har ni vägarna förbi London så kostar den 1940£, vilket blir cirka 22200 kr. I Sverige listar den på cirka 25800 kr. En ganska stor skillnad.
![]()
Hehe, ska komma ihåg det till nästa gång.Dra på smilbanden, på med lite parfym & den där extra u-ringade tröjan - så löser du nog samma pris här i Sverige.
Lumen är bra, inte Seikostandard men har inte haft några problem att se vad klockan är när jag vaknat upp under natten.Hur e lumen? Håller den hela natten?
Hade gärna sett ett till bb36, har alltid velat testa den kombonRubber B har meddelat att våren 2017 så lanseras deras gummiarmband för Heritage-modeller. Exakt vilka modeller återstår att se. Oavsett vilka modeller: ÄNTLIGEN!
Vad vass den blev!Testar nytt strap idag. Bulang & Sons.
![]()