Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skicka ett mail till AD. Jag tror att Rob E ville ha ca 5000 för länk till Hydronaut. Så någonstans där är min gissningHej!
Är det någon som vet hur mycket ett länkarmband kostar till en BB? Har sökt men hittar inte. Tacksam för svar.
Skicka ett mail till AD. Jag tror att Rob E ville ha ca 5000 för länk till Hydronaut. Så någonstans där är min gissning
Skicka ett mail till AD. Jag tror att Rob E ville ha ca 5000 för länk till Hydronaut. Så någonstans där är min gissning
Ja Black Bay är nyare så det låter rimligt. Därför man alltid köper på länkHar för mig att den ligger på 8k
AD tar Ca 8-9,000kr för en länk till black bayHej!
Är det någon som vet hur mycket ett länkarmband kostar till en BB? Har sökt men hittar inte. Tacksam för svar.
ska komma ihåg det nästa gång någon jämför Longines med en Black BayAD tar Ca 8-9,000kr för en länk till black bay
De finns ju på köp & sälj nästan hela tiden känns det som.Sugen på en Tudor blackbay black, ingen som har nån som vill sälja?![]()
Jo det dyker upp nån då och då men nu när man är på jakt efter en sån så finns det inte, men det är bara o kolla.De finns ju på köp & sälj nästan hela tiden känns det som.
Långt ifrån.De finns ju på köp & sälj nästan hela tiden känns det som.
På senare tid har det känts så i alla fallLångt ifrån.
Jag har letat en till en vän och det tog sin tid...På senare tid har det känts så i alla fall
(Båda generationerna)
Säljs en del på c24 till rimliga priserSugen på en Tudor blackbay black, ingen som har nån som vill sälja?![]()
Ganska ordentlig prisutveckling får man säga i så fall. Men inte chockerande, grym klocka. Vad skulle du uppskatta priset head only?
Oj.. svårt faktiskt då jag inte e så jätteinsatt.
Vad ligger medelpriset på i Chrono24?
Sen kan du dra av en rimlig peng för head only
Spontant känns din prissättning på 32K' som ett bra pris jämfört med andra som säljs för 35-38K utan servicehistorik. Dock är stållänk ett STORT plus på dessa gamla klockor.Vet inte om det är till någon nytta, men jag tror jag kommer lägga mig på 32K om jag bestämmer mig för att sälja min head only i vår. Men då är den fullservad hos Rob E för inte så länge sedan och sitter på lädernato från Bulang & Sons. Sånt påverkar ju priset.
Vart fan kom den där ifrån ?!Holy Fuck. Punkt
![]()
Shit va snyggHoly Fuck. Punkt
![]()