Eller hur!?!Snyggt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller hur!?!Snyggt!!!
Snyggt!! Grattis. Vart knep du den?Då får jag åxå posta i denna tråd för första gången. Spontanshoppingen är helt fantastiskt fin imho!
![]()
![]()
![]()
Snyggt!! Grattis. Vart knep du den?
Tänk att de alltid lyckas bli förstPå Engströms i Jönköping.
Ouch...det låter allvarligt@Nicke L (Växjö) du får se till att köra en rejäl utvärdering då du är först ut med den, det är liksom lag på det![]()
Mm annars får du skicka klockan till migOuch...det låter allvarligtStoooort ansvar, ska försöka göra det.
Är kanske den lättare vägen utMm annars får du skicka klockan till mig![]()
Grattis till klockan och segern. (Spurs för hela slanten här med!)Haft haft min Tudor Black Bay Blue i några timmar nu. Kan inte säga mer än att jag är helnöjd med klockan. Varje gång jag tittar på urtavlan ser jag något som överraskar mig, inte minst snöflingan till timvisare. Jag kollar på klockan för att se vad tiden är och allt för många gånger händer det att man får lyfta armen igen för att man glömde av tiden då klockans utseende tog för mkt plats
Innan jag bestämde mig för den blåa hade jag kollat in den svarta och den röda. Följande är varför den blåa är perfekt (för mig):
- silver, vitt och blått är riktigt snyggt! (Även Tottenham Hotspurs färger)
- gillade att triangelns färg (silver) passar med bezeln. Har svårt för den svarta BB där triangeln är röd.
- den röda är sjukt snygg, den med men den är inte lika "klassisk" som den blåa. Tycker den röda är för "skrikig".
Till er som har Tudor BB i röd/svart, vad var det som fick er att välja just den färgen? Kul att höra hur ni resonerade kring färgval.
Trevlig lördagkväll!
![]()
(Hoppas vi kan respektera varandras åsikter, keep it clean)
KanskeÄr kanske den lättare vägen ut![]()
Grattis till klockan och segern. (Spurs för hela slanten här med!)
Kan inte se mig mätt
![]()
Det kommer! Ta det som ett hot eller löfteTrevligt
Överös oss gärna med bilder ur alla tänkbara vinklar.
En rejäl unboxing, vill se den monterad på denim strapet ocksåDet kommer! Ta det som ett hot eller löfte![]()
Grattis, den är klart tilltalande.Kan inte se mig mätt
![]()
45k enl deras hemsida.Grattis, den är läcker både innan och utan
Listar den på 45-50 K eller däromkring?
Beror väl på modell. Upplevde det som att det gick att göra "något" åt priset även på de populärare modeller som jag var intresserad av (BB,pelagos,ranger), även om inga exakta siffror nämndes. Köpte den grå tillslut istället. (bb-bronze).Kan man vänta sig någon rabatt hos AD på nyköp? Eller är det som för Rolex, listpris är mer eller mindre skrivet i sten?
Tydligt nej iaf på Bergströms på de nya modellerna från i år. List som gällde för min BB41.Kan man vänta sig någon rabatt hos AD på nyköp? Eller är det som för Rolex, listpris är mer eller mindre skrivet i sten?
Beror väl på modell. Upplevde det som att det gick att göra "något" åt priset även på de populärare modeller som jag var intresserad av (BB,pelagos,ranger), även om inga exakta siffror nämndes. Köpte den grå tillslut istället. (bb-bronze).
Tydligt nej iaf på Bergströms på de nya modellerna från i år. List som gällde för min BB41.
Du bör kunna göra något på priset, åtminstone någon tusenlappAha tackar! Hade tänkt en Pelagos, på just bergströms även om jag ogillar den butiken på grund av bemötande. Men ska ta en sväng förbi två stycken ADs i Oslo i veckan och se vad dem säger.
Riktigt fin den där.Kan inte se mig mätt
![]()
Tror bara du får ett svar här inneHar chansen att förvärva denna skönhet.![]()
Ska jag?
KLART DU SKA!! Måste vara den bästa dykaren oavsett märke...500m vattentät..Har chansen att förvärva denna skönhet.![]()
Ska jag?
KööörHar chansen att förvärva denna skönhet.![]()
Ska jag?