Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är normalt sätt ingen "aktivist" på det sättet men efter att ha sett diverse videos på hur man behandlar hajarna (främst i Asien) så skulle jag definitivt hålla mig borta från "hajprodukter".Testar ett band i hajskinn. Tycker det passar klockans karaktär perfekt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha synd, tycker annars att "låsfunktionen" på Tudor-läderbandet verkar grymLädret är skitdyrt. Köp på länk och komplettera med läder som inte är från Tudor.![]()
Låset kan nog köpas separat, men jag befarar att det är låset som gör skinnarmbandet dyrt.Aha synd, tycker annars att "låsfunktionen" på Tudor-läderbandet verkar grym
Ett tyskt märke, Di-modell, som jag verkligen hoppas håller sig borta från sånt. Nedan står iaf på deras hemsida så får hoppas att de även har bra ursprungskontroll på hanteringen.Är normalt sätt ingen "aktivist" på det sättet men efter att ha sett diverse videos på hur man behandlar hajarna (främst i Asien) så skulle jag definitivt hålla mig borta från "hajprodukter".![]()
Jodå, det passar men jag vill minnas att avståndet från lughål till lughål diffar nån mm men det passade bra ändå.
Aha men då så, grymt!Ett tyskt märke, Di-modell, som jag verkligen hoppas håller sig borta från sånt. Nedan står iaf på deras hemsida så får hoppas att de även har bra ursprungskontroll på hanteringen.
PROTECTION OF ENDANGERED
SPECIES
All of our genuine reptile straps respect the decision of the Washington Convention and are labelled with species protection tag (CITES).
Hur tycker du patinan utvecklas? Det jag egentligen undrar är väl om det är en synvilla från min sida, men tycker redan min nya bronsis ser annorlunda ut från ena dagen till en den andra.
Utvecklas rätt fort, mkt beroende på vad du gör med klockan såklart.Hur tycker du patinan utvecklas? Det jag egentligen undrar är väl om det är en synvilla från min sida, men tycker redan min nya bronsis ser annorlunda ut från ena dagen till en den andra.![]()
Vad snygg och egen Pelagosen är. Kommer nog aldrig sälja min tvåraders.Tisdag med ett BB band i tyg![]()
För ett par veckor sedan var jag på Nymans i Stockholm för att klämma på JLC Reverso Classique. Det tog tid för säljaren att hitta Classique så jag tog mig en titt på andra klockor.
Tudor, så hette klockorna jag fastnade med blicken på. Jag hade sett någon Tudor på forumet men jag, som färsking, intresserade mig bara för Rolex. Jag har dragit ur visdomständer så det finns inte så mycket att göra förutom att spela FIFA samt läsa om klockor. Så jag bestämde mig för att läsa om Tudor.
Några modeller jag fastnade för:
Tudor Sub Snowflake
Tudor Mini-Sub
Tudor Black Bay
Tudor Pelagos
Har forumets medlemmar någon erfarenhet och annat smått och gått kring Tudor i allmänhet och modellerna i synnerhet?
Känns som att Tudor är klockorna "ingen" har medan "alla" har Rolex.
Hit me!
Tisdag med ett BB band i tyg![]()
Hur många tudors har du samlat på dig?
Har blivit ett par styckenHur många tudors har du samlat på dig?Hoppa tillbaka till panerai tråden
![]()
Stort grattis. Vad tycks?Äntligen en Tudor!
![]()
Stort grattis. Vad tycks?
Jag med. Men vart en dock med "inhouse" urverket..Jag älskar den! Haft ögonen på den väldigt länge men aldrig vågat "trycka på knappen".