Jodisalt
Silver
Har chansen att förvärva denna skönhet.![]()
Ska jag?
Hur slutade det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har chansen att förvärva denna skönhet.![]()
Ska jag?
Ja för guds skull!Har chansen att förvärva denna skönhet.![]()
Ska jag?
Läcker klocka! Sorgligt att hösten är härÄven om Heritage Chrono Blue är en fantastisk sommarklocka så gör den sig väldigt bra bland höstlöven
![]()
Ja vanligt på ETA. Rotorn som snurrar..Kära Tudorvänner! Ni som har en Black Bay med ETA, 79220, när ni skakar klockan försiktigt, känner/hör ni då mekaniken? Är detta normalt? Tacksam för svar![]()
Andra på bollen men ja, knarrar riktigt gött. Speciellt 7750Kära Tudorvänner! Ni som har en Black Bay med ETA, 79220, när ni skakar klockan försiktigt, känner/hör ni då mekaniken? Är detta normalt? Tacksam för svar![]()
Blir så sugen på en blå BB efter det här klippet
Go for it! Är mycket nöjd med minser även att mannen från Tudor bär en, sjukt snygg med Tudors natoband! Svårt att se om bandet är svart eller mörkblått. Har funderat på att köpa Tudors svarta band till min blåa BB. Undra hur mycket ett sådant kan gå på...
![]()
Blir så sugen på en blå BB efter det här klippet
Går inte att svara på den frågan. Har provat båda och tycker båda är bekväma. Black bayen skulle jag däremot kört på Tudors OEM Nato och inte länk. Men ifall båda stod på ett bord och vi tänker bort prislapparna så vet jag inte. Kan ju också bara ha en klocka då ekonomin inte är ok med flerJa, jöss!
Verkligen heeelt olika klockor, och prislappar. Går knappast att jämföra, vilket naturligtvis gör det extra svårt att välja ...
Om du fick välja en, och båda låg på bordet ... vilken väljer du då (om du inte får flippa)?
Adrien Brody Vs Will Smith....OK. Låt det ta lite tid, och prova klockorna igen. Välj sedan den du personligen har störst lust att bära och känner dig mest bekväm med, den "som är mest du" eller som "kompletterar din personlighet" bäst.
Det kan vara ett sätt att ta rätt beslut?
Troligen blir du genuint nöjd oavsett vilken du väljer.
Båda ser lite bekymrade ut ...
Fick ge 1200:- för mitt svarta på Nymans i Stockholm. För övrigt sjukt fin kvalitet och känsla![]()
Fråga i Omega trådenÄr torn mellan två klockor. Det är blåa black bayen och pam 112. Det är två helt olika klockor. Här får man höra att man ska köpa BB. I Paneraitråden att man ska köpa 112. Det är en svår kamp det här..
Kommer bli nerbrottad därFråga i Omega tråden![]()
Dålig på den också men vet att den varit uppe för diskussion på KS tidigare. Vad jag minns är den inte 100% kosher.Är inte så inläst på Ranger men har för mig att jag läst något om dessa med röd text. Vad tror ni, är denna reko? Själv tvekar jag på det. Ser verkligen inte snyggt ut.
http://www.uretvintage.se/tudor-prince-ranger-pv-294404.html
![]()
Med en tidsavvikelse på 43 sek/dygn är den åtminstone i behov av serviceÄr inte så inläst på Ranger men har för mig att jag läst något om dessa med röd text. Vad tror ni, är denna reko? Själv tvekar jag på det. Ser verkligen inte snyggt ut.
![]()
Är inte så inläst på Ranger men har för mig att jag läst något om dessa med röd text. Vad tror ni, är denna reko? Själv tvekar jag på det. Ser verkligen inte snyggt ut.
![]()
Med en tidsavvikelse på 43 sek/dygn är den åtminstone i behov av service![]()
Det kan man lugnt säga, bra att de är så pass ärliga i alla fallMed en tidsavvikelse på 43 sek/dygn är den åtminstone i behov av service![]()