• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tisdag

IMG_3255.JPG

Det är galet om det är där priset för Tudor Submariner ligger i dag. Det går att landa en 14060/16570 billigare än det där.
Sant, fast jag vill nog precis som vincentb hävda att det INTE är ett korrekt dagspris. För dom pengarna ska man få ett riktigt bra fullset tycker jag, annars ska den ner typ 10 lax. Allt som är vintage/plexi/målade index har ju skenat men jag tycker att det där är saftigt. Om det är alldeles nyservad så är det ett plus men det framgår ju inte.

Samtidigt finns det en logik i skenande priser även på denna modell. När 1680/5513 och fina flingor numera kostar 70-80 så blir det här next step down för de som inte vill lägga de pengarna och ju fler som vill ha en desto snabbare går de upp i pris.

14060 för 47 duggar inte tätt längre men 16570 fortsätter ju vara mysteriet (underprisade jmf med GMT och Sub) bland sport-Rolex...

Senast ändrad:
Sant, fast jag vill nog precis som vincentb hävda att det INTE är ett korrekt dagspris. För dom pengarna ska man få ett riktigt bra fullset tycker jag, annars ska den ner typ 10 lax. Allt som är vintage/plexi/målade index har ju skenat men jag tycker att det där är saftigt. Om det är alldeles nyservad så är det ett plus men det framgår ju inte.

Samtidigt finns det en logik i skenande priser även på denna modell. När 1680/5513 och fina flingor numera kostar 70-80 så blir det här next step down för de som inte vill lägga de pengarna och ju fler som vill ha en desto snabbare går de upp i pris.

14060 för 47 duggar inte tätt längre men 16570 fortsätter ju vara mysteriet (underprisade jmf med GMT och Sub) bland sport-Rolex...
37k för den så som den är. 40-42k i MYCKET fint skick samt helt fullset. Men sen förstår jag att RW vill tjäna på det med..

Nu har jag köpt min första Tudor, ,,5min efter jag fått hem den så var det ett par ivriga fingrar där i lådan, så nu är den borta,den är kvar i släkten iaf.:)
Det är en 73193 mini-sub, i jättefint skick och med båda lådorna o cert.
Jag får inte upp locket bara för att se verket..:(.
Skulle vilja ha ett annat insert, ett blått.

20170823_190030.jpg
20170823_190233.jpg

20170823_191044.jpg

Senast ändrad:
Nu har jag köpt min första Tudor, el nja,,jag gav bort den 5min efter jag fått hem den, den är kvar i släkten iaf.
Det är en 73193 mini-sub, i jättefint skick och med båda lådorna o cert.
Jag får inte upp locket bara för att se verket..:(.
Skulle vilja ha ett annat insert, ett blått.

20170823_190030.jpg
20170823_190233.jpg

20170823_191044.jpg

Snygg! Var hittade du den? :)

Snygg! Var hittade du den? :)

Man tackar:)..Den var på Tradera, den hade vart med ett par gånger utan att reservationspriset blev uppnåt, sen försvann den, jag letade på avslutade annonser och skickade en förfrågan. Och efter jag frågat så var den uppe till föräljning igen...men det löste sig iaf.

Tillbaka
Topp