Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, hon är otroligt glad! Jag kommer förmodligen låna min hennes BB36:a vid tillfällen när en lite smäckrare storlek passar in.Mycket vackert! Grattis! Din bild får mig även att sakna min BB36'a...
Håller verkligen med! Satt precis på Tudors hemsida och dregglar över BB41:an, funderar på om man ska välja en billigare skidresa så att man kan få till en julklapp till sig själv för att verkligen matcha sambons 36:a.Så snygg! Jag är inte långt från att trycka på köp-knappen!
Länk. Sen kan du alltid köpa "aftermarket" läder till..Hej alla! Detta blir mitt första inlägg i Tudor-tråden.
Har börjat titta på nya Black Bay, antingen svart eller röd. Min fundering är om man ska köra med länk eller läder.
Tänkte höra vad ni har för tankar/kommentarer/rekommendationer? För min del så är pengar en faktor (det är väl typ 3000kr skillnad) - samtidigt vill jag inte vara dumsnål om det är länken som jag borde ha.
Tack på förhand.
Samuel
Hörni, tack för alla råd, vilken härlig grupp!
Då kan jag avrapportera att jag inom kort joinar Tudor Owners Group! Nu har jag beställt och betalt en röd BB 2017 med länk!
Passade på att sno lite bilder på klockan (faktiska bilder på köpt klocka) så jag kan dregla på kvällarna i väntan på leverans - inom 2-3 dar.
Återkommer när jag har den runt min handled
![]()
Det var snabba ryck! Stort grattis![]()
Det blir långa 2-3 dagar...Thänks! Känns superspännande!
Hörni, tack för alla råd, vilken härlig grupp!
Då kan jag avrapportera att jag inom kort joinar Tudor Owners Group! Nu har jag beställt och betalt en röd BB 2017 med länk!
Passade på att sno lite bilder på klockan (faktiska bilder på köpt klocka) så jag kan dregla på kvällarna i väntan på leverans - inom 2-3 dar.
Återkommer när jag har den runt min handled
![]()
Grattis! Hoppas du blir lika nöjd med klockan som jag är...![]()
Jag har bara haft min i 6 dagar men redan bestämt att detta är en keeper, gillar verkligen den röda bezelnHej broder, en fantastisk klocka du har, så snygg!
Jag e helt säker på att det kommer att bli en keeper för mig
Vi får stämma av våra upplevelser längre fram när jag blivit varmt i kläderna med min.
Hur är indexen på röda? Kan du lägga upp bild?Jag har bara haft min i 6 dagar men redan bestämt att detta är en keeper, gillar verkligen den röda bezeln
Samma som på din. Se bilder högre upp.Hur är indexen på röda? Kan du lägga upp bild?
Jag har bara haft min i 6 dagar men redan bestämt att detta är en keeper, gillar verkligen den röda bezeln
Såhär håller min när jag mätte upp den förut på 10 dagar med kronan neråt under natten. Har jag tavlan uppåt går den nån sekund +. Min har dock nya "inhouse mt5602" urverket.Hej!
Ni som har BB chronometer, hur håller era klockor tiden? Har försökt läsa på nätet men inte fått så mycket info.
Jag vet att när man ställer sånahär frågor så svarar ofta de som har "bra" siffror, men hur som helst, dela gärna med![]()
Såhär håller min när jag mätte upp den förut på 10 dagar med kronan neråt under natten. Har jag tavlan uppåt går den nån sekund +. Min har dock nya "inhouse mt5602" urverket.![]()
Sambons första dag med sin BB36:a, än så länge är hon riktigt nöjd (bara en tidsfråga innan hon vill ha fler klockor)! Ska bli kul att se hur bra den håller tiden jämfört med in-house verket.
![]()
Glöm inte att tisdag är Tudortisdag och att tisdag dessutom är lillfredag om man vill unna sig något gott.
![]()
Vet faktiskt inte då jag köpte min 4mån gammal (uttagen April 2017), och jag köpte den Augusti. Men dom säger ju att klockor överlag brukar gå lite + innan dom stabiliserat sig..Den går ju helt fantastiskt bra!
Ja precis, det är samma urverk som jag väntar leverens på, ska bli spännande att mäta upp den oxå.
Vet du om det är någon "inkörningsperiod" på nya klockor? Om jag ska vänta någon vecka innan....
Snygg som tusan, vad har du för omkrets på handleden?
Tyvärr e jag lite spinkig (men tjock i övrigt) så 43mm skulle vara för stor för mig.
Sitter fint på dig!
En riktigt trevlig pjäs.
Hej!
Ni som har BB chronometer, hur håller era klockor tiden? Har försökt läsa på nätet men inte fått så mycket info.
Jag vet att när man ställer sånahär frågor så svarar ofta de som har "bra" siffror, men hur som helst, dela gärna med![]()