Jodisalt
Silver
Den här har jag missat helt - Verkar enligt uppgift vara tillverkad för French Army Special Operation Command
Häftigt att de fått in franska flaggans färger på texten, mkt snyggt med det röda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här har jag missat helt - Verkar enligt uppgift vara tillverkad för French Army Special Operation Command
Det där var en trevlig klocka! En sån där måste man ju jaga rätt på!Den här har jag missat helt - Verkar enligt uppgift vara tillverkad för French Army Special Operation Command
Ansöker om medlemskap
Skal hämta ut en ny Black Bay i morgen och har et lite problem. Hadde egentlig tänkt å köpa den blåa, men den finns inte på lager. Jag vil helst ha en rett clean klocka och jo mer jag kollar på dom tycker jag den svarta blir snyggare och snyggare. Tycker också den blåa kanskje är lite tråkig och saknar lite sjarmen BB har.
Vad tycker ni? Svart eller blå? Vad är favoriten?
Personligen föredrar jag den svarta men den blå och röda är båda riktigt fina! Kan ju egentligen inte bli fel oanvett vilken du tar.Skal hämta ut en ny Black Bay i morgen och har et lite problem. Hadde egentlig tänkt å köpa den blåa, men den finns inte på lager. Jag vil helst ha en rett clean klocka och jo mer jag kollar på dom tycker jag den svarta blir snyggare och snyggare. Tycker också den blåa kanskje är lite tråkig och saknar lite sjarmen BB har.
Ansöker om medlemskap
NejHar suttit och övervägt om jag ska sälja klockan eller inte.
Personligen föredrar jag den svarta men den blå och röda är båda riktigt fina! Kan ju egentligen inte bli fel oanvett vilken du tar.
Skall du ha länk eller läder?
S.V.A.R.T.!! Den här magiska tavlan får du aldrig på den blåa...Skal hämta ut en ny Black Bay i morgen och har et lite problem. Hadde egentlig tänkt å köpa den blåa, men den finns inte på lager. Jag vil helst ha en rett clean klocka och jo mer jag kollar på dom tycker jag den svarta blir snyggare och snyggare. Tycker också den blåa kanskje är lite tråkig och saknar lite sjarmen BB har.
Jeg skal ha den på länk, men kommer nog använda mycke nato. Den blåa var dock väldig snygg på den bilden... men dom har inte den på lager så det blir en svart nu eller vänta.Personligen föredrar jag den svarta men den blå och röda är båda riktigt fina! Kan ju egentligen inte bli fel oanvett vilken du tar.
Skall du ha länk eller läder?
Är lite så jag känner också. Lite redd för at jag skal tröttna på den blå.S.V.A.R.T.!! Den här magiska tavlan får du aldrig på den blåa...
Hehe gilkar den röda också. Men den blåa har lite tråkiga vita index..Haha otippat!
Hehe gilkar den röda också. Men den blåa har lite tråkiga vita index..
eller så gör du slag i saken o kör på en Pelagos LHD
Ärligt kolla den här bilden i rätt ljus utan filter. Cremé:iga index...
Yes och tack..Mycket vacker!
Yes och tack..
har själv snöat in på den. är orolig över att mitt ha-begär tar över och att jag kommer behöva köpa en bara för att stilla själen. Inte alls vad min plånbok tycker ok när man bygger fritidshus samtidigt.Den är inte fel! Också en riktigt fin klocka!
Vet inte exakt 2-3mån..Hur länge har du haft den nu?
Det är en ickefråga.