• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den här har jag missat helt - Verkar enligt uppgift vara tillverkad för French Army Special Operation Command

5787D449-A329-4005-BE26-74DDB36F43CB.jpeg

Häftigt att de fått in franska flaggans färger på texten, mkt snyggt med det röda :)

Skal hämta ut en ny Black Bay i morgen och har et lite problem. Hadde egentlig tänkt å köpa den blåa, men den finns inte på lager. Jag vil helst ha en rett clean klocka och jo mer jag kollar på dom tycker jag den svarta blir snyggare och snyggare. Tycker också den blåa kanskje är lite tråkig och saknar lite sjarmen BB har.

Vad tycker ni? Svart eller blå? Vad är favoriten?

Skal hämta ut en ny Black Bay i morgen och har et lite problem. Hadde egentlig tänkt å köpa den blåa, men den finns inte på lager. Jag vil helst ha en rett clean klocka och jo mer jag kollar på dom tycker jag den svarta blir snyggare och snyggare. Tycker också den blåa kanskje är lite tråkig och saknar lite sjarmen BB har.

Båda är väldigt fina. Dock gillar jag inte den röda triangeln på den svarta, den passar inte in. Jag gillar mer en clean och mer ”klassisk” klocka och där tycker jag den blåa faller in. Dessutom tycker jag att det är snyggare med vita/silvriga visare istället för det gula som den svarta har.

Personligen föredrar jag den svarta men den blå och röda är båda riktigt fina! Kan ju egentligen inte bli fel oanvett vilken du tar.
Skall du ha länk eller läder?
IMG_1996.JPG
IMG_1997.JPG
IMG_1999.JPG

S.V.A.R.T.!! Den här magiska tavlan får du aldrig på den blåa...
20170917_202502.jpg

Personligen föredrar jag den svarta men den blå och röda är båda riktigt fina! Kan ju egentligen inte bli fel oanvett vilken du tar.
Skall du ha länk eller läder?
IMG_1996.JPG
IMG_1997.JPG
IMG_1999.JPG
Jeg skal ha den på länk, men kommer nog använda mycke nato. Den blåa var dock väldig snygg på den bilden... men dom har inte den på lager så det blir en svart nu eller vänta.

Tillbaka
Topp