• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

har själv snöat in på den. är orolig över att mitt ha-begär tar över och att jag kommer behöva köpa en bara för att stilla själen. Inte alls vad min plånbok tycker ok när man bygger fritidshus samtidigt.

Haha men så är det väl 99% av fallen? Dock har jag läst att den är väldigt prisvärd! Gör saken inte bättre att följa Tudor på Instagram där de postar en hel del kring pelagosen ;) är sjukt sugen på den också men den är för stor för mina taniga handleder.

Ärligt kolla den här bilden i rätt ljus utan filter. Cremé:iga index...
20170902_094844.jpg
Cool bild

Själv är jag svag för den röda. Det är den jag skulle välja av de tre. Var väldigt nära att slå till på en för någon månad sen men det rann ut i sanden. Då var det den gamla med ETA-verket som hägrade. Jag är mer sugen på den pga att den är lite tunnare och så gillar jag smiley-munnen på tavlan. Dock har jag aldrig haft någon på armen så man borde nog testa först. Tänkte köra den som "beater" och komplement till min Sea-dweller och min OP men vi får se hur det blir. Fortfarande intressant iaf!

Haha men så är det väl 99% av fallen? Dock har jag läst att den är väldigt prisvärd! Gör saken inte bättre att följa Tudor på Instagram där de postar en hel del kring pelagosen ;) är sjukt sugen på den också men den är för stor för mina taniga handleder.
Har du provat en Pelagos? Den ser inte så stor ut på mig trots ganska blygsamma 17.5 cm runt handleden...

Tillbaka
Topp