Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behåll skönheten!Sanslöst att denna är kvar fortfarande...
![]()
Ska du köpa den gröna?Sanslöst att denna är kvar fortfarande...
![]()
Faktiskt! Sjukt fin!Sanslöst att denna är kvar fortfarande...
![]()
Twoliner äger!Tisdag hela veckan lång![]()
vilken ref är detta?! Fåron vilket år, någon som vet?
Letar efter en black från 2015 men skulle vilja veta vilka ref nummer att leta efter
Knappt.korrekt, går den att köpa någonstans?
Gillas
Limiterad ? Verkar vara numrerad iallafall
Perfekt julklapp till mig, flickvännen ska till London i december
Det stör absolut inte mig när klockan bärs i alla fall. Det är samma med kronhalsen som många har ont av. Det är inte heller något som gör sig påmint när klockan sitter på handleden.Jag kanske petar på några ömma tår här...men kör ändå...
Jag tycker att Tudor lyckats med sina nysläpp (ja, nya och nya kan väl diskuteras...), men de modeller som jag tycker är riktigt fina, Black Bay och framför allt Pelagos (skulle definitivt kunna tänka mig en blå), så har jag efter lite bildgooglande upptäckt att de ser riktigt hemska ut i profil. Överdrivet tjock boett jämfört med vridring, ser tametusan inte riktigt klokt ut...
Vad säger ni som äger dessa klockor? Är det något man tänker på/reagerar på IRL? Ger bilderna en felaktig bild av proportionerna?
![]()
Pelagos är nån millimeter tjockare än BB.Jag kanske petar på några ömma tår här...men kör ändå...
Jag tycker att Tudor lyckats med sina nysläpp (ja, nya och nya kan väl diskuteras...), men de modeller som jag tycker är riktigt fina, Black Bay och framför allt Pelagos (skulle definitivt kunna tänka mig en blå), så har jag efter lite bildgooglande upptäckt att de ser riktigt hemska ut i profil. Överdrivet tjock boett jämfört med vridring, ser tametusan inte riktigt klokt ut...
Vad säger ni som äger dessa klockor? Är det något man tänker på/reagerar på IRL? Ger bilderna en felaktig bild av proportionerna?
Den är inte limiterad utan bara en special editionLimiterad ? Verkar vara numrerad iallafall
Verkligen, jag hade mkt hellre sett någon ny sexig kronograf. Edit: ( som inte landar i BB-serien )Fin men kunde dom inte väntat lite och släppt något annat än Black bay en stund? :/
Pelagos är nån millimeter tjockare än BB.
Som ägare till en blå Pelagos så har jag kommit till ro med tjockleken. När jag först fick den hade jag samma tanke som du, men jag vande mig snabbt.
Men om jag ska bortse från min jävighet så tycker jag att just Pelagos borde kunna slimmas något...
wUTSamma känsla här. Har en blå Pelagos och älskar den (på gummi - länken är b tycker jag), men klart att den kunde vara något tunnare. Man vänjer sig dock. Det är en rejäl klocka liksom. Det får man köpa.
Jag kanske petar på några ömma tår här...men kör ändå...
![]()
Om den bara haft rosen på tavlan....
Black Bay i all ära, men det känns som man kanske spär ut modellen med alldeles för många färger...
Du har inte fel. Har själv BB41:an och kan ibland när man ser den direkt från sidan tycka att den mycket väl kunde haft en något slankare och elegantare profil.Jag kanske petar på några ömma tår här...men kör ändå...
![]()