Intressant! Någon aning om storlek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant! Någon aning om storlek?
Vet ej. Tolkar det som dammodeller.Intressant! Någon aning om storlek?
Fast o andra sidan, är det en vuxen manlig hand som håller i den på första bilden ser den fan stor ut.Intressant! Någon aning om storlek?
Intressant! Någon aning om storlek?[/" 4 sizes"
In house-case. Jo tack!?
Inhouse-case haha. Kanske fokusera på att göra ett inhouseverk innan cases.
Förstår hur Tudor tänker, men det där var inget som föll mig i smaken
Fel tråd!0650, ha en bra Onsdag klockvänner![]()
Är det bara jag som blir avtänd av länken bl a? Varför måste allt deras åt Glamour serien till kännas så tunnt och smäckigt? Är det något där man försöker tilltala nån marknad jag inte hajar? Asien, Ryssland?Förstår hur Tudor tänker, men det där var inget som föll mig i smaken
Håller med. Känns rasslig...Är det bara jag som blir avtänd av länken bl a? Varför måste allt deras åt Glamour serien till kännas så tunnt och smäckigt? Är det något där man försöker tilltala nån marknad jag inte hajar? Asien, Ryssland?
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!39mm Black Bay!
![]()
Kul! För en novis, visst brukar de va 22mm mellan luggarna på BB? Edit: Ja 22mm, så GMT lär väl ha samma.BB GMT och BB 58 bokade - Take my money!
Ska nog inte vara några problem. Kan alltid anmäla sig hos en ADJag som är novis på Tudor. Hur tror ni det kommer vara med väntetid på BB GMT och BB 58 hos AD? Kan man vänta tills dom kommer till AD sen gå dit, eller behöver man köa som Rolex?
"Designed for slim wrists"...Tack...bästa tudor släppet...39mm Black Bay!
![]()
GMT:n står definitivt på önskelistan!Inte alls fel![]()
![]()
Bra med lite blått på BB![]()