Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade bara Tudor inte haft 158 meter tjocka klockor hade jag ägt 3 st. Minst
Eller ja...så tjocka kanske de inte är men de ser tjocka ut!
Båda!Sååå, BB58 eller GMT? Vilken ska man klippa?
Enligt Jason Heatons Instagram så är den under 12mm tjock.Älskar 58:an, hoppas bara den även är betydligt tunnare
GMTn tycker jag dock var fruktansvärd![]()
Ja den har blivit betydligt slimmare även i profil!Enligt Jason Heatons Instagram så är den under 12mm tjock.
Synd isåfall då jag tycker nuvarande BB är lite för tjock redan. Hade varit en riktigt komplett klocka annars!2nd gen BB = 6,5mm högt verk (MT5602)
BBGMT = 7,52mm högt verk.
Så BBGMT kanske blir lite tjockare än nuvarande BB?
Ja, han la ut en bild på den i profil med.Ja den har blivit betydligt slimmare även i profil!
Världens snyggaste klocka har äntligen fått rätt storlek! Undrar vad den mäter på längden lug2lug..11,9 mm på höjden. Känns spontant som en bra höjd med diametern.![]()
![]()
![]()
Jag gillar den skarpt!
Riktigt bra. Känns som att både Rolex och Tudor är riktiga crowd pleasers i år. Lär sälja rejält.Enligt Jason Heatons Instagram så är den under 12mm tjock.
+1Tur man redan sitter på en Tudor i den optimala sizen
![]()
Ställde mig i kö på den nya BB32 till frugan som fyller år i augusti. Roligare med bild:
![]()
Ingen aning. Beställde en med svart tavla på länk. Om det är 20 mm kan hon få ärva min samling av Natos. Jag vill inte ha dem längre. Jag har konstaterat att jag inte gillar natos.20mm mellan luggarna?
BB36 har ju 19mm mellan luggarna så den lär ha samma eller kortare.20mm mellan luggarna?
Inte tänkt på det tidigare men såg nu att även siffrorna på bezeln är i guld. Det är de väl inte på "gamla" vanliga 41:an? Lite synd, jag tycker nog att det är snyggare när de inte är i guld.11,9 mm på höjden. Känns spontant som en bra höjd med diametern.![]()
![]()