• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

63FA81CF-722F-401C-BDF6-44E413280FC2.jpeg

Vilken otrolig skönhet.

Någon som vet svensk pris på den ny?

Ni kanske skulle byta klocka med varandra? En LHD på vänster arm och en vanlig på höger arm. Även om jag ser fördelarna med att ha kronan på den sida som inte skaver mot handen. Med automat och 70 timmars gångreserv behöver man ju inte skruva krona speciellt ofta. Äh, glöm mitt inlägg. Fina klockor!
Haha, ja det var lite roligt! Jag är helt frälst av att ha kronan inåt dock, det är otroligt bekvämt måste jag säga och levde verkligen upp till mina förhoppningar, även om de ser lite wonky ut kanske ;)

Jag tror jag har freakat loss på Tudor Jumbo. Den här fastnade ett tag i tullen på väg från USA och sedan visade det sig att den hade servicebehov. Nu är den dock fixad, nytryck och i kanonskick. 7025/4.
IMG_5091.jpg

Tillbaka
Topp