Vilket könummer får jag?Hmmm flippa eller behålla... den eviga frågan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket könummer får jag?Hmmm flippa eller behålla... den eviga frågan!
Då är vi tvåJag är riktigt sugen på att testa den nya BB 58 när den kommer till butik i Sverige. Känns som att jag har finkammat internet efter bilder och filmer, finns tyvärr inte mycket ute där än..
Känns spontant som en riktig fullträff med de nya måtten på boetten och då framför allt tjockleken. MEN, det är först när den sitter runt handleden man kan vara säkerDå är vi två
Ja verkligen. Tror väldigt mycket på denna. Jag har alltid gillat Black Bay klockorna. Men 41rna är alldeles för klumpiga på mina små handleder. Så denna längtar jag efter att få provaKänns spontant som en riktig fullträff med de nya måtten på boetten och då framför allt tjockleken. MEN, det är först när den sitter runt handleden man kan vara säker
Jag är i samma sits med tunna handleder. Har testat BB i butik men tjockleken var verkligen en deal breaker för mig. Den med röd bezel är annars riktigt snygg. Hoppas det kommer fler varianter med samma mått som 58an!Ja verkligen. Tror väldigt mycket på denna. Jag har alltid gillat Black Bay klockorna. Men 41rna är alldeles för klumpiga på mina små handleder. Så denna längtar jag efter att få prova
Jag är i samma sits med tunna handleder. Har testat BB i butik men tjockleken var verkligen en deal breaker för mig. Den med röd bezel är annars riktigt snygg. Hoppas det kommer fler varianter med samma mått som 58an!
Låter rimligt! Jaså, nr 6. Var det samma dag som den presenterades?Skulle tro att de kommer släppa fler modeller, de har ju tagit fram ett nytt mindre urverk, det vill Tudor såklart använda i fler modeller!
Jag skrev upp mig på en intresselista på 58:an, nr6 i kön!
Låter rimligt! Jaså, nr 6. Var det samma dag som den presenterades?
@Ncs @Minuten @Tommy_83 även jag är kär i BB41 sen långt tidigare men utan att ens testat på handleden kan jag också avfärda den pga L2L. Köpte mig en beggad BB36 eftersom jag verkligen gillade looken men saknar vridning. Så BB58 kommer vara en riktig fullträff angående storlek. Kan knappt heller vänta på att få prova en nångång. Vet inte L2L på BB58 men alla andra kända mått känns verkligen spot on!
Har 16cm handleder btw
Googla så ser du snart en bildSugen på ny Black Bay GMT... jag försökte luska lite i releasedatum och det verkar som om den släpps i butik i sommar?
Inte sett någon bild, men tror den kommer bli bra på både länk eller RubberB.
Black Bay GMT på RubberB? Hittar ej.Googla så ser du snart en bild
Inte på Rubber B eller Everest, men du nämnde länk och där finns en drös med bilder. Tror också den kommer bli bra på gummi!Black Bay GMT på RubberB? Hittar ej.
Det kanske går att flytta en länk till andra sidan så att den blir mer centrerad? Lite svårt att se på bilden, men jag gillar när spännet är mer "inåt".Fullkomligen älskar klockan. Men, spännet, det är självklart en cool grej med klockan, man kan förlänga den enkelt. Stör mig lite på glipan som uppstår där, och den är ju inte det vackraste att kika på. Skön är den, men finns det några alternativ? Slänga på BB-clasp? Om man inte vill köra på gummit.
Så om jag förstår dig rätt är det alltså BB58 till vänster? Ser Jävligt bra ut isåfall!Bilden som säger allt.
För några år sedan stod jag köpberedd på Krons tills 41 mm satt på armen, vänstersidan var ju som en vägg.
Yes, yes 41 och 39 mm.Så om jag förstår dig rätt är det alltså BB58 till vänster? Ser Jävligt bra ut isåfall!