Den där är magisk och den har inte passerat obemärkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är magisk och den har inte passerat obemärkt
Själv sålde jag min BBB för att jag upplevde den som för stor. Om du trivs med storleken så tycker jag att de är prisvärda på k&s på senaste tiden. Verkar som många väntar på nya BB58..
Hade denna för någon månad sen men klickade inte helt med storleken på 36an. Så sålde och köpte en Explorer men kan inte riktigt släppa Tudorsuget ändå så nu sitter jag och velar lite över en Pelagos eller Black Bay.
Känner att jag måste ha minst en Tudor i samlingen
Fortsätt att bomba med bilder, det gör det bara lättare att köpa något
Ranger-bandet är snyggt men skär sig lite mot vridringen.Nytt band! Har inte bestämt mig för vad jag tycker än...
BB ChronoNoen som ser hvem modell det er?
Hadde en liten Fotoshoot med mobil kamera
Inte så de är svåråtkomliga... köp tillbaka?Vaaaarför sålde jag min BB36...? Dumheter!
Om ett halvår kommer det ut en på K&SVaaaarför sålde jag min BB36...? Dumheter!
Om ett halvår kommer det ut en på K&S
Haha Japp! Insåg endast av dimensionerna att BB41 skulle bli alldeles för stor för mig. Köpte mig BB36 just för att jag ville testa någonting finare och mindre än jag var van vid. Tycker verkligen om BB36 men är svag för dykare så BB58 ligger riktigt bra till.Du suktar BB58?
Right! Väldigt likt mig. 114270 är drömklockan men priserna verkar inte ha nån hejd i utveckling (eller har jag fel?!) uppåt.Haha Japp! Insåg endast av dimensionerna att BB41 skulle bli alldeles för stor för mig. Köpte mig BB36 just för att jag ville testa någonting finare och mindre än jag var van vid. Tycker verkligen om BB36 men är svag för dykare så BB58 ligger riktigt bra till.
Kan ev bli en explorer 1 också. Lite kluven där
Tänker på exakt samma ref. Den är ju inte som hulken direkt men nog smyger den iväg den också.Right! Väldigt likt mig. 114270 är drömklockan men priserna verkar inte ha nån hejd i utveckling (eller har jag fel?!) uppåt.
Om de släpper BB58 i nån annan färg där det är krom ist för guld så är jag på
Vad tycker alla tudorexperter?
Min Tudor BB (inhouse) går enligt mätning med Watch Tracker i snitt -4.73 sek/dag. Är det OK eller bör jag gå in med den som ett garantiärende?
Mätningen gjordes 1 ggr/dag i 8 dagar. Som bäst gick klockan -4.3 sek/dag och som sämst -5.7 sek/dag.
Är det något en AD borde kunna göra på plats eller måste klockan skickas någonstans tro? (min AD är Bergströms i GBG)Jag tycker att den borde ruckas till att gå plus. Genomsnitt cosc är -4/+6sek
Är det något en AD borde kunna göra på plats eller måste klockan skickas någonstans tro? (min AD är Bergströms i GBG)
Försök då dem att rucka om du stör sig på avvikelsen. Min BB med inhouse går +2sek/dygn i typ alla positioner.Vad tycker alla tudorexperter?
Min Tudor BB (inhouse) går enligt mätning med Watch Tracker i snitt -4.73 sek/dag. Är det OK eller bör jag gå in med den som ett garantiärende?
Mätningen gjordes 1 ggr/dag i 8 dagar. Som bäst gick klockan -4.3 sek/dag och som sämst -5.7 sek/dag.
Har ingen koll på AD i gbg. Justerade min gamla BB hos Nymans under garantin men fick pynta! Hade jag dock gått till Rob Engström så hade dom gjort det som garantiärende utan kostnad. 700kr betalade jag hos Nymans.
Tack för hjälpen!Försök då dem att rucka om du stör sig på avvikelsen. Min BB med inhouse går +2sek/dygn i typ alla positioner.
Tack för hjälpen!
Skall gå förbi Bergström senare idag och se vad dem kan göra!
Jag köpte min på flygplats i London så hoppas det räcker med att jag är förstahandsägare.Går så! Om du har köpt den hos dom så ska det inte vara problem med garantin. Jag hade köpt min i andrahand och den var uttagen i Italien. Där av hävdade Nymans att det skulle kosta.
Jag köpte min på flygplats i London så hoppas det räcker med att jag är förstahandsägare.
Bra tips! Har kvitto, cert, box och även påse från Watches Of Switzerland så hoppas det räckerGår säkert bra! Inte tal om gråhandel då, ta med orginalkvittot om du har det också
Bra tips! Har kvitto, cert, box och även påse från Watches Of Switzerland så hoppas det räcker
Blir dock lite pinsamt att visa hur billigt jag köpte min BB vid extremt lågt pund samt taxfree
Om jag inte minns helt fel så betalade jag ca 22-23 kkr. Dock så var försäljaren på Heathrows Watches of Switzerland helt vilse och knapps visste att Tudor sålde klockor med inhouse verk.. Vilket som så "betalde" taxfreen och pundkursen min ToR biljett till Australien, så jag är otroligt nöjdVad fick du ge? Kan skicka PM om du inte vill skriva direkt i tråden
Om jag inte minns helt fel så betalade jag ca 22-23 kkr. Dock så var försäljaren på Heathrows Watches of Switzerland helt vilse och knapps visste att Tudor sålde klockor med inhouse verk.. Vilket som så "betalde" taxfreen och pundkursen min ToR biljett till Australien, så jag är otroligt nöjd