Äh, alla glömmer vi och vi är ju här för att ha kul och lära oss.Just ja!
Hade två samtidigt ett tag så det borde jag veta!
Erkänner min okunskap o hatar mig själv lite!..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, alla glömmer vi och vi är ju här för att ha kul och lära oss.Just ja!
Hade två samtidigt ett tag så det borde jag veta!
Erkänner min okunskap o hatar mig själv lite!..
Märker att det är inte många Pelagos här inne som har gummiarmbandet på. Själv tycker jag att den har en rätt tråkig design. Den gör inte klockan rättvisa på något sätt. Denna helg får jag se till att byta till länk.
Får hoppas det, @Sebbson kommenterade fredags att både 58 och GMT:n kunde dröja ända till september.Snart är det juli! Ni vet vad det betyder.. #58
Åh fan.. Nej jag baserar mitt antagande på de gamla uppgifterna om att 58an skulle landa i butik i juli.Får hoppas det, @Sebbson kommenterade fredags att både 58 och GMT:n kunde dröja ända till september.
Har du några färska uppgifter?
I och med att 58an verkar bli en succé så skulle jag bli förvånad om det inte kommer fler varianter. Jag menar, se vanliga BBNymans säger att BB58 kommer först hösten /senhösten.
Står på väntelista, men funderar på att vänta och se om det kommer en 58 med silver insert på bezeln istället för guld a la original black bay black.
Vad tror ni? Kommer det en sån?
Vill inte vänta flera år ..
I och med att 58an verkar bli en succé så skulle jag bli förvånad om det inte erkommer fler varianter. Jag menar, se vanliga BB
Inte mig emot! Har skrivit det förut, men storleken på BB är en deal breaker för mig. Det är riktigt synd med tanke på att det annars är en riktigt lyckad modell.Håller med!
Sedan kommer såklart Tudor vilja sätta sitt nya lilla urverk i fler helt nya modeller framöver!
Tror på en stark trend med mindre storlek på klockorna.
Jag tycker att den är lite för hög, 58an kommer se så mycket smidigare ut än storebrorInte mig emot! Har skrivit det förut, men storleken på BB är en deal breaker för mig. Det är riktigt synd med tanke på att det annars är en riktigt lyckad modell.
58an i tvåton!I och med att 58an verkar bli en succé så skulle jag bli förvånad om det inte kommer fler varianter. Jag menar, se vanliga BB
58an med rött insert!58an i tvåton!
I och med att 58an verkar bli en succé så skulle jag bli förvånad om det inte kommer fler varianter. Jag menar, se vanliga BB
Jag klagar inte, tvärt om. Jag tycker att det är bra att det finns olika varianter av BB och hoppas därför på liknande utbud gällande 58an.Förstår inte varför det klagas på så många olika varianter på BB, Hir många varianter finns det inte av DJs, speedys, submariners, PO och superoceans?
Jag klagar inte, tvärt om. Jag tycker att det är bra att det finns olika varianter av BB och hoppas därför på liknande utbud gällande 58an.
Liknande gnäll är det väl på Omegas limited editionvarianter? Folk gillar att gnälla helt enkeltMenade inte att det skulle uppfattas som att du klagade. Syftade mer i allmänhet att det gnälls på att Tudor släpper en ny black bay varje baselmässa.
Ser bra ut! Själv gillar jag den köttiga boetten .Efter allt ojande om storleken så fanns först betänkligheter naturligtvis. Hög som ett hus befarades det och otympligt lång så man riskerade skada folk man passerade i sin hänsynslösa framfart. Kanske bäst att vänta till 39mm versionen kom... Men vem har tålamod med det? Ganska många men inte jag.
Men det var inte så farligt, jag är glad och nöjd med den. Med justerad länk tycker jag den sitter som en smäck, som jag vill ha den. Har knappt 17cm handled men platt, ungefär som jag i helhet vill säga. Så av med plast och elände nu...
Efter allt ojande om storleken så fanns först betänkligheter naturligtvis. Hög som ett hus befarades det och otympligt lång så man riskerade skada folk man passerade i sin hänsynslösa framfart. Kanske bäst att vänta till 39mm versionen kom... Men vem har tålamod med det? Ganska många men inte jag.
Men det var inte så farligt, jag är glad och nöjd med den. Med justerad länk tycker jag den sitter som en smäck, som jag vill ha den. Har knappt 17cm handled men platt, ungefär som jag i helhet vill säga. Så av med plast och elände nu...
Ja, det är en riktigt behaglig substans och tyngd i den.Ser bra ut! Själv gillar jag den köttiga boetten .
Jag körde pelagosgummi på BBs ändlänkar. Hunnit byta telefon ett antal gånger sedan dess så inga bilder kvar tyvärrHar sett att vissa kör Gummi på sina Black Bays, Ni med gummi, upp med bilder
Tror att det var @Luckyluciano som hade något riktigt snyggt tillsammans med endlinks också?
Har sett att vissa kör Gummi på sina Black Bays, Ni med gummi, upp med bilder
Tror att det var @Luckyluciano som hade något riktigt snyggt tillsammans med endlinks också?