Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut att passa dig riktigt väl! Hur är länken tycker du? Smalnar den av något att tala om?Godkväll,
Blev med Tudor idag, gör sig mycket bra irl.
Tack!Grattis.
Nu börjar dom droppa in.
Tackar, Nej Hämtade på Engströms i Jönköping!Grattis! Var hittade du den? Hebbes?
Tackar!Niiiice! Grattis!!
Godkväll,
Blev med Tudor idag, gör sig mycket bra irl.
Någon som kollat upp med AD vad det kostar att byta till blå tavla på BB36?
Det låter bra!Jag har hört mig för gos Rob Engström. Dom visste inte just nu om det skulle gå men sa att det har varit möjligt BB tidigare. Återkom när den har kommit till butik blev svaret.
Jag räknar med att det kommer tillåtas
Watchfinder & co har så grymt proffsiga videos.Intressant recenssion av GMTn
Tackar, ja den känns schysst! Har varit emot denna länken ett tag men nu börja den ge med sig. Känns bra!Ser ut att passa dig riktigt väl! Hur är länken tycker du? Smalnar den av något att tala om?
TackatackarGrattis kompis!
Jag är på! Vad är storleken?En passaround på den här rackaren? Man behöver dock vänta lite innan den går att köra. Snygg!
kommer i 28, 36, 39 eller 41mmJag är på! Vad är storleken?
GrymTillbaka på länk! Natot är grymt men är en ”länkkille”
Riktigt fin. Grattis!!
Utplockad för en timme sen! Äntligen en del av denna tudorfamilj
Om det blir 36mm är jag på! Missat alla möjliga passarounds hittilskommer i 28, 36, 39 eller 41mm
Tackar!! Känns gött. Hade beslutsågren men känner mig väldigt nöjdGrattis
En passaround på den här rackaren? Man behöver dock vänta lite innan den går att köra. Snygg!
Grattis - Mycket bra val av modell!
Samma här, är på om det blir 36 mm.Om det blir 36mm är jag på! Missat alla möjliga passarounds hittils
Samma här!Om det blir 36mm är jag på! Missat alla möjliga passarounds hittils
Välkommen!
Tack! Var inne på att köpa en blåa men svart känns rätt nu!Grattis - Mycket bra val av modell!
Tackar tackar!Välkommen!
Känns lite för tidigt. Känns även lite "steep" med 800kr plus att man ska skicka vidare sen också. Ingen som har kontakter så man kan göra någon deal med AD?Ska jag dra igång en? Jävligt lack på att jag missat några roliga passarounds så vill inte missa denna om det blir en. 36an passar mig utmärkt också.
Svårigheten är att den blir om 4 månader...
Ca800kr/pers*20, betalning när vi hittat säljare och datum?
Köra 20 platser + 5 på kö? Superstor risk för avhopp. Men väntan är väl halva nöjet..