• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbaka på länk! Natot är grymt men är en ”länkkille”:cool:
D1BE67F2-233F-4988-BC5D-19F254D303E5.jpeg

Någon som kollat upp med AD vad det kostar att byta till blå tavla på BB36?

Jag har hört mig för gos Rob Engström. Dom visste inte just nu om det skulle gå men sa att det har varit möjligt BB tidigare. Återkom när den har kommit till butik blev svaret.

Jag räknar med att det kommer tillåtas:cool:

Ska jag dra igång en? Jävligt lack på att jag missat några roliga passarounds så vill inte missa denna om det blir en. 36an passar mig utmärkt också.

Svårigheten är att den blir om 4 månader...

Ca800kr/pers*20, betalning när vi hittat säljare och datum?

Köra 20 platser + 5 på kö? Superstor risk för avhopp. Men väntan är väl halva nöjet..

Ska jag dra igång en? Jävligt lack på att jag missat några roliga passarounds så vill inte missa denna om det blir en. 36an passar mig utmärkt också.

Svårigheten är att den blir om 4 månader...

Ca800kr/pers*20, betalning när vi hittat säljare och datum?

Köra 20 platser + 5 på kö? Superstor risk för avhopp. Men väntan är väl halva nöjet..
Känns lite för tidigt. Känns även lite "steep" med 800kr plus att man ska skicka vidare sen också. Ingen som har kontakter så man kan göra någon deal med AD?

Tillbaka
Topp