Tycker nog ändå den röda på sitt originalläder ser riktigt bra ut på bild iaf. Har aldrig sett de i verklighetenBästa kombon! Röd bezel och svarta originalbandet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker nog ändå den röda på sitt originalläder ser riktigt bra ut på bild iaf. Har aldrig sett de i verklighetenBästa kombon! Röd bezel och svarta originalbandet
Lite svårt att se på min då jag har länken på. Men ser "obehandlad" ut som du säger. Den är garanterat inte polerad.Hur är BB36 mellan bandhornen? Vill minnas att den vanliga är obehandlad där?
Klart man ska ha den på länk. Men ibland vill man ju ja natot ocksåLite svårt att se på min då jag har länken på. Men ser "obehandlad" ut som du säger. Den är garanterat inte polerad.
Hur den som kommer på läder ser ut låter jag vara osagt. Men varför i allsin dar skulle man köpa en BB36 utan länk?
Måste testa mitt nångång, ligger fortfarande inplastatKlart man ska ha den på länk. Men ibland vill man ju ja natot också
Bergströms är AD för Tudor i GbgVilka butiker går jag till i Göteborgsområdet för att klämma och känna på dessa vackra alster?
Måste testa mitt nångång, ligger fortfarande inplastat
Tittar jag på deras hemsida så saknar de Tudor i sortimentet dock :/Bergströms är AD för Tudor i Gbg
Tittar jag på deras hemsida så saknar de Tudor i sortimentet dock :/
Jag lovar dig att dom har Tudor.Tittar jag på deras hemsida så saknar de Tudor i sortimentet dock :/
Må köpa ett vettigare bandverktyg först bara. Misstänker att jag får bekymmer att få på länken annars sen då ändlänkarna ser tajta utSeriöst? Då måste du testa! Går inte jämföra med nato eller zulu. Galet bekvämt.
Må köpa ett vettigare bandverktyg först bara. Misstänker att jag får bekymmer att få på länken annars sen då ändlänkarna ser tajta ut
Kanske får bli ett kvällsprojekt dåÄsch då. Jag har haft 4 Black Bay och 2 Pelagos och har plockat av och på länk utan några specialverktyg. En liten skruvmejsel går också bra
Har en sådan här påväg från cousins: https://www.cousinsuk.com/product/cousins-swiss-style1 för just detta ändamål.Må köpa ett vettigare bandverktyg först bara. Misstänker att jag får bekymmer att få på länken annars sen då ändlänkarna ser tajta ut
Fan va grymt! Det är just där skon klämmer, Bergeon är säkert bra men priserna är uppåt väggarna.Har en sådan här påväg från cousins: https://www.cousinsuk.com/product/cousins-swiss-style1 för just detta ändamål.
Kostar en tredjedel av vad motsvarande Bergeon går på. Återkommer med intryck .
Kanonfin! Hoppas du tröttnar fortHello tråden!
Icke!Kanonfin! Hoppas du tröttnar fort
Vilka butiker går jag till i Göteborgsområdet för att klämma och känna på dessa vackra alster?
Var där idag, visst har de tudor!Tittar jag på deras hemsida så saknar de Tudor i sortimentet dock :/
Den är obehandlad! Eller iaf inte poleradLite svårt att se på min då jag har länken på. Men ser "obehandlad" ut som du säger. Den är garanterat inte polerad.
Hur den som kommer på läder ser ut låter jag vara osagt. Men varför i allsin dar skulle man köpa en BB36 utan länk?
Instämmer! Ren magi! Förstår inte varför ingen annan gör något liknande!?Seriöst? Då måste du testa! Går inte jämföra med nato eller zulu. Galet bekvämt.
@Carl Olof Yeeees, Tudor they have [Yoda-voice].Jag lovar dig att dom har Tudor.
Nope, blev soffslö efter dottern blev nattad. Får göra nytt försök imorgonInstämmer! Ren magi! Förstår inte varför ingen annan gör något liknande!?
Fått på något än nato än @Nissenutz ?
Japp de var det, för den late nedanför. Annars typ 3 sidor bakEn BB GMT har synts till på forumet hittills iaf. Visst var det @Hebbe?
Dock redan flippad =)Japp de var det, för den late nedanför. Annars typ 3 sidor bak