• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kikade in på Bergströms i hopp om att se en GMT. Fanns icke och hade inte haft inne någon. Gissade på 1-2 års väntetid på både GMT och BB58. Tycker jag låter orealistiskt. GMT har ju börjat hitta ut i butik, och läser iaf på andra utlänska forum att BB58 bör komma ut i juli, men kanske försenad till augusti. Men att tilldelningen ska vara så låg att det blir väntelista på något år känns orimligt. Ville inte heller uttala sig om hur det står till med väntelistan. Vad säger ni? Vad har ni hört?
GMT fanns inne i måndags hos Rob:
F860586E-9633-492C-8399-4EEE24E12E4E.jpeg

Har säkert tagits upp i tråden tidigare så jag ber om ursäkt på förväg men vet man ännu när Tudor BB 58 kommer till AD?

Kikade in på Bergströms i hopp om att se en GMT. Fanns icke och hade inte haft inne någon. Gissade på 1-2 års väntetid på både GMT och BB58. Tycker jag låter orealistiskt. GMT har ju börjat hitta ut i butik, och läser iaf på andra utlänska forum att BB58 bör komma ut i juli, men kanske försenad till augusti. Men att tilldelningen ska vara så låg att det blir väntelista på något år känns orimligt. Ville inte heller uttala sig om hur det står till med väntelistan. Vad säger ni? Vad har ni hört?
Bergströms i Göteborg? De verkar rätt skumma med diverse väntetider

Tillbaka
Topp