Kai
Silver
Det var känslan jag också fick.Utan att ha någon egentlig insyn så låter det som bs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var känslan jag också fick.Utan att ha någon egentlig insyn så låter det som bs.
GMT fanns inne i måndags hos Rob:Kikade in på Bergströms i hopp om att se en GMT. Fanns icke och hade inte haft inne någon. Gissade på 1-2 års väntetid på både GMT och BB58. Tycker jag låter orealistiskt. GMT har ju börjat hitta ut i butik, och läser iaf på andra utlänska forum att BB58 bör komma ut i juli, men kanske försenad till augusti. Men att tilldelningen ska vara så låg att det blir väntelista på något år känns orimligt. Ville inte heller uttala sig om hur det står till med väntelistan. Vad säger ni? Vad har ni hört?
Uraffärerna i huvudstaden är tyvärr så mycket bättre.GMT fanns inne i måndags hos Rob:
Detta har tagits upp i tråden mer eller mindre dagligen senaste tiden. Läs ett par sidor bakåt så hittar du nog något.Har säkert tagits upp i tråden tidigare så jag ber om ursäkt på förväg men vet man ännu när Tudor BB 58 kommer till AD?
Grym den är! Köpt i Göteborg?
Hoppas innerligt att du inte vet för det hade tagit mindre kraft att isåfall direkt bara ge mig ett svar.Detta har tagits upp i tråden mer eller mindre dagligen senaste tiden. Läs ett par sidor bakåt så hittar du nog något.
Finns datum två poster upp ifrån din fråga... kolla min citering på Kais inläggHoppas innerligt att du inte vet för det hade tagit mindre kraft att isåfall direkt bara ge mig ett svar.
Men givetvis, då gör jag som du säger.
Bergströms i Göteborg? De verkar rätt skumma med diverse väntetiderKikade in på Bergströms i hopp om att se en GMT. Fanns icke och hade inte haft inne någon. Gissade på 1-2 års väntetid på både GMT och BB58. Tycker jag låter orealistiskt. GMT har ju börjat hitta ut i butik, och läser iaf på andra utlänska forum att BB58 bör komma ut i juli, men kanske försenad till augusti. Men att tilldelningen ska vara så låg att det blir väntelista på något år känns orimligt. Ville inte heller uttala sig om hur det står till med väntelistan. Vad säger ni? Vad har ni hört?
Ja, kändes inte trovärdigt, mer märkvärdigt.Bergströms i Göteborg? De verkar rätt skumma med diverse väntetider
Kan inte varit mycket till kö på den...GMT finns som sagt inne hos Rob för stunden
Stilren och fulländad
Bra säljargument dockKan inte varit mycket till kö på den...
Jo.. Fast kändes mer som att antingen har de inte koll eller så vill de vara märkvärdiga. Kändes iaf lite olustigtEller så har just den butiken den väntetiden.
Den där känns komplett. Men hur är lumen?
very nice fit!
Ser sjukt bra ut! Gillar storlekenSådärja!
Taskigt att sätta GMTn bredvid en sub som är så bra att den får mindervärdeskomplex.Sådärja!
Taskigt att sätta GMTn bredvid en sub som är så bra att den får mindervärdeskomplex.
Grattis grattis!! Hur nöjd är du på en skala 1-10?Haha ja man måste utmana lite
Grattis grattis!! Hur nöjd är du på en skala 1-10?
Riktigt fin! Önskar jag hade handleder nog för GMTn! =)