PrecisHaha så pass alltså! Då ska jag inte försöka med någon övertalning Vad ligger din äldre på? 40mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PrecisHaha så pass alltså! Då ska jag inte försöka med någon övertalning Vad ligger din äldre på? 40mm?
Svart ser riktigt fint ut på bild iaf! Klart att blå säkert också gör sig riktigt bra, men inte nödvändigtvis bättre.Tack @robinwatch för tipset!
Beställde ett svart vanguard-strap och de levererar prisvärda straps!
Funderar nu bara om det ska beställas ett blått eller funkar svart....?
Så jag tänker. Kanske och kanske inte...Svart ser riktigt fint ut på bild iaf! Klart att blå säkert också gör sig riktigt bra, men inte nödvändigtvis bättre.
Hoppas de tar fram ett strap till BB58, då köper jag direkt! =)Kan rekommendera www.vanguardstraps.com till alla Tudorister. Väldigt prisvärt!
Kommer ju komma i läder o nato..Hoppas de tar fram ett strap till BB58, då köper jag direkt! =)
Jo, men jag vill ha den med passat gummi...Kommer ju komma i läder o nato..
Tror säkert det kommer. Om inte rubber b eller nåt liknande redan passar. Den är ju 39mm så lär vara 20mm mellan luggarna. Går säkert o lägga på ett Isofrane..Jo, men jag vill ha den med passat gummi...
Hittade inget Isofrane som går hela vägen till boetten så som Rubber B eller Vanguard. Kanske någon av deras som passar fastän det inte framgår.Tror säkert det kommer. Om inte rubber b eller nåt liknande redan passar. Den är ju 39mm så lär vara 20mm mellan luggarna. Går säkert o lägga på ett Isofrane..
Ganska säker på att det kommer till BB58!Hoppas de tar fram ett strap till BB58, då köper jag direkt! =)
Ok. Men dyker säkert upp nåt..Hittade inget Isofrane som går hela vägen till boetten så som Rubber B eller Vanguard. Kanske någon av deras som passar fastän det inte framgår.
Det gör det säkert! Hoppas på relativt kvickt dessutom!!Ok. Men dyker säkert upp nåt..
Funderar på att slå till på en blå Bb36, men sedan blickar jag framåt och undrar.... Finns det en realistisk chans att Pelagos ~39mm i stål släpps på Basel 2019...? Vad tror ni? Ren utopi?
Hoppas du har rätt! Den 58an vore helt jävla magisk...Ren utopi tyvärr! Men grönt kommer nästa Basel. Antingen grön pelagos eller så kommer Harrodsvarianten i 58a utförandet!
Håller verkligen med. Klart prisvärt alternativ till RubberB eller Everest, givet känslan/kvaliteten i det man får från Vanguard. Har frågat om de är på G med straps för Palagos också, och det verkar vara på deras att-göra-lista.Kan rekommendera www.vanguardstraps.com till alla Tudorister. Väldigt prisvärt!
Mailade Vanguard och frågade om strap för BB58. Tjata hål i huvet... =)Håller verkligen med. Klart prisvärt alternativ till RubberB eller Everest, givet känslan/kvaliteten i det man får från Vanguard. Har frågat om de är på G med straps för Palagos också, och det verkar vara på deras att-göra-lista.
Fick svar redan! Planerat, men inget datum spikat. Kanske till nästa sommar då...Mailade Vanguard och frågade om strap för BB58. Tjata hål i huvet... =)
Detta ser riktigt bra ut! Till och med jag (som generellt inte är såld på svarta klockor) blev riktigt köpsugen.
Finns något i det du skriver. Blev lite konfunderad över länken faktikst men tror de kan ha att göra med själva vyn och bakgrundsmaterial som syns i springorna.Mycket bra! Men ser inte länken på 58an ganska rasslig ut?
Beställde en sånhär nu inkl ett par extra ändar och en liten skruvmejsel från Bergeon. Tack för tipset! Nu blir det bandbytardagar fram över!Här kommer några snabba om pincettverktyget.
Upplevd kvalitet helt ok. Känns välbyggd för pengen. Levereras i en grön tygpåse med ett par extra "ändar". Verktyget gjorde det klart lättare att ta av länken, dock krävdes lite övning innan jag fick in tekniken. De extremt tunna delarna på "ändarna" gick av lite men går fortfarande att använda. Oklart om det är bristande kvalitet, teknik eller att det helt enkelt blir så.
Verktyget är iaf helt klart värt pengen. Inhandlades som sagt på cousins. https://www.cousinsuk.com/product/cousins-swiss-style1
Handla som i vilken annan e-butik som helst. Bilder: