Såg den i skyltfönstret på Krons förra veckan. Riktigt fin. Fick inte gå in och testa för syrranKänns som att det är väldigt få bilder överhuvudtaget som har kommit ut på den blå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den i skyltfönstret på Krons förra veckan. Riktigt fin. Fick inte gå in och testa för syrranKänns som att det är väldigt få bilder överhuvudtaget som har kommit ut på den blå..
Såg den i skyltfönstret på Krons förra veckan. Riktigt fin. Fick inte gå in och testa för syrran
Håller med! Blir min 36a kvar så blir den nog konverterad till en blå!
Går i samma tankar. Vore ju nice att variera tavlan. Misstänker dock att jag kommer sakna den svarta samt att momentet att byta tavla gör att man skaffar.. även en blå.Håller med! Blir min 36a kvar så blir den nog konverterad till en blå!
Både är riktigt snygga, särskilt den med vit tavla. Vad är det för ref på dem?Väldigt nöjd med senaste leveransen från Vanguard (knappt 3 dagar från lagd order)
Ja den är sjukt snygg!Både är riktigt snygga, särskilt den med vit tavla. Vad är det för ref på dem?
Tackar. Bröder, men ack så olika. Så fort gummit åker på så ändras looken på båda något fantastiskt, jämfört med när de sitter på stållänk.Så jävla snygga!
Krons har den, men bara på läder.Nån som vet om Tudor GMT finns inne nånstans i Stockholm? Var slutsåld på Rob
Sugen på den, men vill klämma först.
Krons har den, men bara på läder.
Hejhej. Har bokat en Tudor BB GMT som kommer nästa vecka. Men Pga. Ett dyrare köp kommer denna behöva gå och tänkte kolla om någon entusiast här är sugen ist.?
Släng iväg ett pm isf.
Nu glömde du nog bilden!
Någon som har någon input gällade Tudor Heritage Black Bay 36? Vad jag kunnat läsa mig till så släpptes modellen på Basel 2016 och vad jag kunnat se så är det fortfarande samma modell i butik? Listpris ca 25-26'. Visst känns det som att man borde kunna pruta en del i butik? Dålig koll på lagersaldon hos AD's i Sthlmsområdet dock.
Att ngn med så många inlägg som du gör såhär... Lägg upp en annons istället!Hejhej. Har bokat en Tudor BB GMT som kommer nästa vecka. Men Pga. Ett dyrare köp kommer denna behöva gå och tänkte kolla om någon entusiast här är sugen ist.?
Släng iväg ett pm isf.
Att ngn med så många inlägg som du gör såhär... Lägg upp en annons istället!
Ja exakt, nog inte svårt att få tag på den. Tänker mer att man borde ha ett hyggligt utgångsläge för att diskutera pris då modellen har ett par år på nacken utan uppgradering. Eller tänker jag fel här?Den är ju fortfarande i produktion så det fylls antagligen på kontinuerligt.
Ja exakt, nog inte svårt att få tag på den. Tänker mer att man borde ha ett hyggligt utgångsläge för att diskutera pris då modellen har ett par år på nacken utan uppgradering. Eller tänker jag fel här?
Ingen utförligare input på frågan om prut annat än jag hört folk få ner den till 22-23k.Någon som har någon input gällade Tudor Heritage Black Bay 36? Vad jag kunnat läsa mig till så släpptes modellen på Basel 2016 och vad jag kunnat se så är det fortfarande samma modell i butik? Listpris ca 25-26'. Visst känns det som att man borde kunna pruta en del i butik? Dålig koll på lagersaldon hos AD's i Sthlmsområdet dock.
Tycker jag låter ganska rimligtVad ligger BB36 på begagnat med länk? 18k ca?
Vet inte vad jag tycker om denna än