• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Känns som att det är väldigt få bilder överhuvudtaget som har kommit ut på den blå..
51ACA188-547E-43D0-AE1C-614B6799B8B0.jpeg
Såg den i skyltfönstret på Krons förra veckan. Riktigt fin. Fick inte gå in och testa för syrran :facepalm:

Nån som vet om Tudor GMT finns inne nånstans i Stockholm? Var slutsåld på Rob :(

Sugen på den, men vill klämma först.

Någon som har någon input gällade Tudor Heritage Black Bay 36? Vad jag kunnat läsa mig till så släpptes modellen på Basel 2016 och vad jag kunnat se så är det fortfarande samma modell i butik? Listpris ca 25-26'. Visst känns det som att man borde kunna pruta en del i butik? Dålig koll på lagersaldon hos AD's i Sthlmsområdet dock.

Någon som har någon input gällade Tudor Heritage Black Bay 36? Vad jag kunnat läsa mig till så släpptes modellen på Basel 2016 och vad jag kunnat se så är det fortfarande samma modell i butik? Listpris ca 25-26'. Visst känns det som att man borde kunna pruta en del i butik? Dålig koll på lagersaldon hos AD's i Sthlmsområdet dock.

Den är ju fortfarande i produktion så det fylls antagligen på kontinuerligt.

Ja exakt, nog inte svårt att få tag på den. Tänker mer att man borde ha ett hyggligt utgångsläge för att diskutera pris då modellen har ett par år på nacken utan uppgradering. Eller tänker jag fel här?

Nja det hade väll varit om det hade släppts en nu modell av den som konkurrera med den gamla skulle jag tro:) Men försöka pruta kan man säkert ändå! Kör hårt!

Ingen utförligare input på frågan om prut annat än jag hört folk få ner den till 22-23k.

Klockan i fråga annars är mycket trevlig! :)

Tillbaka
Topp