Admm
KS Explorers Club
Det vet jag faktiskt inte, tycker att natot är riktigt nice, men vet inte hur jag ställer mig till Bronze..Jag tycker den är snygg, men hur är det med typ gummin osv? Finns några som passar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vet jag faktiskt inte, tycker att natot är riktigt nice, men vet inte hur jag ställer mig till Bronze..Jag tycker den är snygg, men hur är det med typ gummin osv? Finns några som passar?
Man släppte ju en blå version av BB36’an precis, men tror att det som prut-argument blir svårt. Betalade 25’ för min, 800kr i rabatt. Gissningsvis säljer den ganska bra. Klockan är dock en storfavorit hos mig, riktigt tooligt härlig.Någon som har någon input gällade Tudor Heritage Black Bay 36? Vad jag kunnat läsa mig till så släpptes modellen på Basel 2016 och vad jag kunnat se så är det fortfarande samma modell i butik? Listpris ca 25-26'. Visst känns det som att man borde kunna pruta en del i butik? Dålig koll på lagersaldon hos AD's i Sthlmsområdet dock.
Ja den är otroligt fin. Tycker storleken är grymt trevlig.Man släppte ju en blå version av BB36’an precis, men tror att det som prut-argument blir svårt. Betalade 25’ för min, 800kr i rabatt. Gissningsvis säljer den ganska bra. Klockan är dock en storfavorit hos mig, riktigt tooligt härlig.
Verkligen perfekt i storlek, kan inte gå fel med 36mm.Ja den är otroligt fin. Tycker storleken är grymt trevlig.
Ja den är otroligt fin. Tycker storleken är grymt trevlig.
Kan bara hålla medVerkligen perfekt i storlek, kan inte gå fel med 36mm.
Grattis!Fick min 58 idag
Stort Grattis! Via svensk AD ?Fick min 58 idag
Stort Grattis! Via svensk AD ?
Grattis!
Så jävla nice! Nu får du ta bilder ur alla möjliga vinklar!Fick min 58 idag
+1, vore hemskt trevligt! Ös på bara @Jesper FredsonSå jävla nice! Nu får du ta bilder ur alla möjliga vinklar!
Vill gärna se den i profil så man får se hur glaset är kupat
Varsågod!
Grattis!!Via norsk AD Tack
Wow!! Grattis till den första BB58an på forumet!! Hur är känslan?Fick min 58 idag
Vad listar den?Jag testade 58an idag på Bucherer i Köpenhamn. De har demoex på plats, utan urverk tror jag.
Den satt riktigt bra, kändes perfekt i storleken. Den kommer bli en storsäljare!
Om du nånsin tvekade på BB pga storleken så kan du direkt beställa 58an. Det är den perfekta vintage-inspirerade divern till ett fantastiskt pris med inhouse urverk. En framtida klassiker.
Jag testade 58an idag på Bucherer i Köpenhamn. De har demoex på plats, utan urverk tror jag.
Den satt riktigt bra, kändes perfekt i storleken. Den kommer bli en storsäljare!
Om du nånsin tvekade på BB pga storleken så kan du direkt beställa 58an. Det är den perfekta vintage-inspirerade divern till ett fantastiskt pris med inhouse urverk. En framtida klassiker.
I Sverige 32 450:-.Vad listar den?
Vad listar den?
Men jag hade ju fel med 30:-, så du hade ju helt rätt!
Edit: 2:e på bollen
Fucker Grattis - Din norska AD levererar igen! Återkom gärna med lite intryck, framförallt kring storleken mot ”vanliga” BB osvFick min 58 idag
Grattis!!
Får man fråga vilken AD? Jag är i Oslo nämligen
Wow!! Grattis till den första BB58an på forumet!! Hur är känslan?
Fick min 58 idag