Nä dom har slutat skicka med natobandet på dem nyaKommer det inte med något originalband längre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä dom har slutat skicka med natobandet på dem nyaKommer det inte med något originalband längre?
Nja, mörkblått kanske eller en bubblare. Mörkröd
Jag är inte helt 100, men när jag provade GMT fick jag en stark känsla av gamla, bulkiga, klossiga case:t.Ser bra ut tycker jag! Har den gmt:n gamla caset eller samma som nya bb58?
Gamla caset fast fasad i bottenkant så upplevs inte lika tjock och klossig längre tydligen.Jag är inte helt 100, men när jag provade GMT fick jag en stark känsla av gamla, bulkiga, klossiga case:t.
GMT är samma dimensioner som gamla BB men har fått en slimmad profil tack vare ny design på undersidan av boettsidorna.Jag är inte helt 100, men när jag provade GMT fick jag en stark känsla av gamla, bulkiga, klossiga case:t.
Tack för förtydligande! Jag har varit spekulant på en röd BB på länk rätt länge, men ifall de är mer klossiga och tjocka än nya GMT är jag rädd att jag måste omvärdera den åsikten...Gamla caset fast fasad i bottenkant så upplevs inte lika tjock och klossig längre tydligen.
Jag hade satsat på nato i bezelns färger. Är inget stort nato-fan, men tror det hade blivit snyggt!Testar Bondnato från Blushark på GMT’n. Grymt bra kvalitet på bandet men vad tycker vi om helheten? Bra eller anus?
Provade det på en Rolex GMT jag hade förut men det blev för matchy-matchy och såg bara knepigt ut. Åtminstone irl.Jag hade satsat på nato i bezelns färger. Är inget stort nato-fan, men tror det hade blivit snyggt!
Iofs, så kan det också bli. Men svart borde bli perfekt!Provade det på en Rolex GMT jag hade förut men det blev för matchy-matchy och såg bara knepigt ut. Åtminstone irl.
Ja det blir nog mycket bättre! Nu är jag inget natofan längre men när jag var det landade jag rätt snabbt i slutsatsen att mer neutrala färger ofta passade bästIofs, så kan det också bli. Men svart borde bli perfekt!
Jag litar på ditt omdöme! =)Ja det blir nog mycket bättre! Nu är jag inget natofan längre men när jag var det landade jag rätt snabbt i slutsatsen att mer neutrala färger ofta passade bäst
Ser bra ut tycker jag! Har den gmt:n gamla caset eller samma som nya bb58?
Blått gummi från Vanguard?Testar Bondnato från Blushark på GMT’n. Grymt bra kvalitet på bandet men vad tycker vi om helheten? Bra eller anus?
Personligen hade jag valt ett svart gummiBlått gummi från Vanguard?
Eller svart! Sen finns också rött...Personligen hade jag valt ett svart gummi
Har tidigare kört denna.Jag hade satsat på nato i bezelns färger. Är inget stort nato-fan, men tror det hade blivit snyggt!
Lite halvcrazy!!Har tidigare kört denna.
Men kom fram till att den är bäst på länk.
Fan va surt! Sådant där ska inte få gå igenom QA tycker manRakt tillbaka till service. Märke i skivan bredvid index klockan 9
Det är sjukt irriterande. AD menar att det kan vara ett dammkorn Man ser ganska klart att det är en ripa. Drar på semester utan den imorgonFan va surt! Sådant där ska inte få gå igenom QA tycker man
Tråkigt! Hoppas väntetiden inte blir alltför lång
Surt..Rakt tillbaka till service. Märke i skivan bredvid index klockan 9
Meeen....Rakt tillbaka till service. Märke i skivan bredvid index klockan 9
Vilka jävla vader!Ska man resa är det ju GMT som gäller
Vilka jävla vader!