Robbanc76
Silver
@Jesper Fredson var nog först ut men vad väntar du på? Spring till Engströms!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Jesper Fredson var nog först ut men vad väntar du på? Spring till Engströms!
Snyggt!! Får man se en bild på hur fasningen under boetten ser ut?
Får nog säga att om den håller den lite mer subtila blå så är den en vinnare i min bok.Testade just blå Bb36. Hade hoppats på lite poppigare tavla
Där satt den!!
Från veckans cph utflykt. Minilyx.
Är det BB58 eller?
Stämmer, den har roulette datum, enbart LHD av Pelagos modellerna som har.Har LHD roulette date? Om ja, är det enbart LHD som har det? Eller har alla Pelagos det?
Grattis! Är så jäkla sugen på att få testa en 58a på armen. Dela gärna med dig om första intryck
Du får svaret på föregående sida men annars ser du att det är en BB58 på de guldiga siffrorna på vridningen.Är det BB58 eller?
Grattis! Är så jäkla sugen på att få testa en 58a på armen. Dela gärna med dig om första intryck
Grattis! Ja Engströms lyckas fan alltid vara först med leveranserna sv nya Tudor modellernaUtan att överdriva så är det den klocka som har suttit skönast på min arm.. Utom möjligen nån gammal Swatch då såklart.
Jag brukar vara "apatisk lycklig" de första timmarna med en ny klocka så jag återkommer senare under veckan med vad jag har för känslor om klockan.
Kanske kan nämna att jag köpte klockan på Engströms i Jönköping där jag var först på listan.. Tur vad det för de fick bara ett ex.
Som alltid var de trevliga där . Såklart =)
Funkar till allt! Körde min i två veckor på kreta. Saknade inte någon av klockorna som låg hemma i Svedala och väntade.Funkar till det mesta i klädesväg också väl? Den känns inte för dressad om man har typ jeans+ t shirt?
Utan att överdriva så är det den klocka som har suttit skönast på min arm.. Utom möjligen nån gammal Swatch då såklart.
Jag brukar vara "apatisk lycklig" de första timmarna med en ny klocka så jag återkommer senare under veckan med vad jag har för känslor om klockan.
Kanske kan nämna att jag köpte klockan på Engströms i Jönköping där jag var först på listan.. Tur vad det för de fick bara ett ex.
Har inga erfarenheter av pelagos LHD men har en Sinn EZM3 på kronan på vänster och jag gillar det skarpt! Blir lite udda och skönt att inte få märke från kronan på handen.Hej,
Är ny på forumet och står i begrepp att köpa en Tudor Pelagos LHD. Men kan inte rikigt bestämma mig om kronans placering till vänster känns helt okej för mig. Någon som har erfarenhet av detta eller klockan i sig?
Haha, ärligt! När euforin har lagt sig lite kan du återkomma med lite mer tankar. Under tiden kan du ägna dig åt att slänga upp lite mer bilder så vi andra också får njuta liteUtan att överdriva så är det den klocka som har suttit skönast på min arm.. Utom möjligen nån gammal Swatch då såklart.
Tackar!Har inte hunnit att ta så mycket bilder men här kommer några
Tackar!
Den är riktigt bra!
Sa AD:n nåt om tillgång?
Var det många i kö där?
Jag var först i kön och Engströms fick bara ett ex.
De sa att det var mera i kö för GMTn
58an ser riktigt bra ut, hur känns storleken i förhållande till 41mm? Blev det listpris?
Har inte hunnit att ta så mycket bilder men här kommer några
Hej,
Är ny på forumet och står i begrepp att köpa en Tudor Pelagos LHD. Men kan inte rikigt bestämma mig om kronans placering till vänster känns helt okej för mig. Någon som har erfarenhet av detta eller klockan i sig?
Tack för info och bilder!! Väntar spänt på ett eget ex!