Vilket oerhört dumt ställe att leta efter listpris påStår på Tudors hemsida.
(Ställer mig i skamvrån)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket oerhört dumt ställe att leta efter listpris påStår på Tudors hemsida.
Hur lyckas de riva sig på den?
Älskar den här. Men. Varför måste BB har så vassa hörn på boetten? Alltså det som är ner mot handleden. Mina barn river sig på den ... Och betyder den nya avfasnibgen på GMT:n att caset är mindre vasst? Är det bara jag eller är det något annan som stör sig på detta?
Hur lyckas de riva sig på den?
Barn ska inte vara nära klockor.
Jag upplevde inte boetten som särskilt vass.
Falu rödfärg.Blod eller ketchup!?
Aha den. Tänkte inte på det när jag hade den. Du får be någon polera ned den så den blir mjuk och fin
Jag kan inte plåta nu så jag använder en dålig bild. Fattar du vilken kant/spets jag menar?
Till exempel när man går med ett barn i famnen och släpper ner det påmarken. Då glider de liksom förbi armarna och eventuell klocka. Jag har aldrig haft problem med någon annan klocka i den här situationen. Mängder av (betydligt större) seikodykare har tex funkat bra. Men den här river de sig på.
Har tänkt tankenAha den. Tänkte inte på det när jag hade den. Du får be någon polera ned den så den blir mjuk och fin
Väldigt mycket BB och GMT prat här.. är det ingen som har någo utav tudors andra modeller och kan posta lite bilder? (Tänker på style , style TT, glamour etc)
Här har du en av style modellerna.Väldigt mycket BB och GMT prat här.. är det ingen som har någo utav tudors andra modeller och kan posta lite bilder? (Tänker på style , style TT, glamour etc)
Här har du en av style modellerna.
Ursäkta för dålig bild.
Grym tavla )
Dem är väldigt fina irl.Snygg !!!!
Bra kund? Jag fick 0% i rabatt på GMT’n.
Tror det mest är bilderna som spökar eller att glaset är såpass kupat att det ser ut så i vissa vinklarPå någon bild såg rehauten väldigt bred ut - är det något man tänker på irl? Med bred menar jag att den är flack och tar upp mycket plats av urtavlan
Utan att fuska nu. Ser ni skillnad på en BBB inhouse och BB58 på bild?
Jag har kollat upp det och finns en väldigt lätt "tell"
Färgen på siffrorna på dykringen/bezeln..Utan att fuska nu. Ser ni skillnad på en BBB inhouse och BB58 på bild?
Jag har kollat upp det och finns en väldigt lätt "tell"
De gick fort ja jag håller med dig där. Blir lite mkt gilt. Även krontuben skiljer sig då den är silvrig samt formen på kronan.Ja utan några problem då gamla BB har vita siffror i bezel medan 58an har gilt.. Synd tycker jag. Såg mycket bättre ut med vita!
Älskar den här. Men. Varför måste BB har så vassa hörn på boetten? Alltså det som är ner mot handleden. Mina barn river sig på den ... Och betyder den nya avfasnibgen på GMT:n att caset är mindre vasst? Är det bara jag eller är det något annan som stör sig på detta?
Tack!Pelagosen är lika dan till en början, den gav sig lite efter ett tag, (eller så vande jag mig..) ge den lite tid!
Fin bild!
Nästan lättare att ta den på krontuben då gilten kan luras i vissa ljus.De gick fort ja jag håller med dig där. Blir lite mkt gilt. Även krontuben skiljer sig då den är silvrig samt formen på kronan.
@Forsberg du var nästan lika snabb
Du har kanske rätt, kan bli för mycket. Dock har jag bara sett på bilder och utifrån dom tyckte jag det ändå såg mjukt ut.... Vi får väl se när jag har den i handen..Ja utan några problem då gamla BB har vita siffror i bezel medan 58an har gilt.. Synd tycker jag. Såg mycket bättre ut med vita!