• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köper resonemanget, men inte till 100% då jag inte tror militärerna kunde bry sig mindre om man repade länken eller ej :D
Grunden, (som du säkert vet), är att vid ”spring bar failure” som inte var allt för ovanligt för när man utsatte sköra klockor för extrema miljöer, skulle klockan fortfarande vara fast låst i den andra spring baren. :) ganska smart eftersom det kan vara rätt jobbigt att bli av med klockan ute på fältet i strid :)

”Pic it or it didn’t happen” ;)
Behöver inte bevisa nåt. Föressten ring tex Nymans nu och fråga väntetiden på 58:an med länk. Inte gjort det sj men vet en som gjorde. Han ställde sig i kö. Sa att 16st låg före honom och att dom förmodligen kommer in igen nästa år. Pratar med länk nu. Och inte ens säkert dom får in 16st, kan bli mindre...

Och jag som tyckte att tråden börjat få en trevlig ton igen. Kamrater! Vänligen lägg ner allt hackande och alla påhopp och fokusera på varför vi i grunden är i denna tråd- de grymma klockorna.
Jag tar ingens parti, vill bara slippa jiddret utan att behöva bryta kontakten med tråden...

Senast ändrad:
Min Tudor säger "-tjugo i ett". Lagom att hålla helg eller? ;)
IMG_20180914_123958.jpg

Behöver inte bevisa nåt. Föressten ring tex Nymans nu och fråga väntetiden på 58:an med länk. Inte gjort det sj men vet en som gjorde. Han ställde sig i kö. Sa att 16st låg före honom och att dom förmodligen kommer in igen nästa år. Pratar med länk nu. Och inte ens säkert dom får in 16st, kan bli mindre...
Lägg ner det eviga tjatet om kötider och vad du får för bud på dina klockor! Håll topic och sluta sök konflikt!

I gengäld kan ni andra sluta tjafsa med Vincent.

Börjar tröttna rejält på detta eviga tjafs. De som sänker nivån har nu dragit på sig en ökad risk att bli avstängda, se detta som en allmän varning.

Tjafsa emot kan ni göra via PM.

Var inne hos min lokala AD idag och frågade om Tudor Black Bay GMT. De trodde att den skulle komma in i oktober igen så nu har jag några veckor på mig att tänka ifall jag borde köpa en. Är riktigt sugen!!

Var inne hos min lokala AD idag och frågade om Tudor Black Bay GMT. De trodde att den skulle komma in i oktober igen så nu har jag några veckor på mig att tänka ifall jag borde köpa en. Är riktigt sugen!!
Har nu haft min nästan exakt en månad, och av den tiden har jag haft andra klockor på armen vid endast fyra dagar...det säger en hel del när det kommer till mig som gäääärna flippar. Den är helt fantastiskt bra, så mitt råd är: KÖP
B63C7D5E-AA93-43FB-983B-17173F5C707C.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp