Det gick fort att nosa upp denna post. Navelsträngen är uppebarligen inte klippt.
Får hicka när du postar Flingan.
Saknaden finns där men den har kommit till ett bra hem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gick fort att nosa upp denna post. Navelsträngen är uppebarligen inte klippt.
Kan ge lite heads-up innan jag postar igen. Tack, Flingan stortrivs!Får hicka när du postar Flingan.
Saknaden finns där men den har kommit till ett bra hem.
... Och jag håller med!
Kommentarerna här (tryck på bilden) är sjukt roliga. Spot on av @Rozzy också, jag tänkte på exakt samma sak.
Depends on size of wrist.... Och jag håller med!
Här är BB36 i blått.
Riktigt snygg även om jag gillar den svarta bättre.Här är BB36 i blått.
Damn, datumet skjuts upp och skjuts upp.Efterfrågar bilder på BB58 i OEM lädret!
Bergströms Gbg skulle preliminärt få in klockan i mitten av oktober.
Provade idag hos Rob EngströmEfterfrågar bilder på BB58 i OEM lädret!
Bergströms Gbg skulle preliminärt få in klockan i mitten av oktober.
Antar att de bara hade på läder inne?Provade idag hos Rob Engström
BB58 på länk är nötkakan!Yes, bara läder. För egen del blir det en GMT. Jag klickar inte med 58:an även om storleken är bra. Kanske den känns bättre på länk. Lädret kändes hårt och styvt men det kanske mjuknar med tiden.
Bra skick där.. väldigt bra. Grattis!Just delivered...79090
Thank you! Yeah it's like new. A real safe queen. But not anymore!Bra skick där.. väldigt bra. Grattis!
Love the strap!
Snyggt. 2-raders Pelagos ser jag mindre ofta nu för tiden.
Är det Erikas Originals MN original? Ser riktigt nice ut!!
Jag som precis suttit och kikat på MN Straps, har du lust att skriva en mini-recension av ditt band?