• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ja faktiskt. Fixa en då..:)Långa väntetider..
Fanns ju i skyltfönstret på Krons två gånger i början av sommaren när jag gick förbi. Samma sak med 58an fast då på läder. Förstår inte hur något som stått i skyltfönster precis när de kommit till butik helt plötsligt skulle bli så pass populärt så det är långa väntelistor

Fanns ju i skyltfönstret på Krons två gånger i början av sommaren när jag gick förbi. Samma sak med 58an fast då på läder. Förstår inte hur något som stått i skyltfönster precis när de kommit till butik helt plötsligt skulle bli så pass populärt så det är långa väntelistor
Läder och nato finns men inte på länk. Och ja dom försvinner..

..snart 2 mån. Fort lika grymt bra. 58:an..;)
20180909_075919.jpg
20180909_075530.jpg
20180909_075846.jpg
Är det spår av bandbyte på vänstra bandhornet?

Har haft en "man cold" sedan helgen så är lite luddig kanske ;) men jag gillar skarpt Pelagos LHD utseende men gillar inte "känslan" av titanium så kul att höra hur andra upplever det... men om det fanns en helt i stål som såg ut så här...
m25610tnl-0001.png

MMMMMM :)

Sedan håller jag med att kan vi sluta tjata om hur svårt det är att få tag i klockor osv utan mer lägga upp bilder och prata om olika frågor än att tjafsa om vem som skall sälja vad eller hur svårt det är att få tag i Tudor?
Syftar du på vikten eller vilken känsla av titan?
En pelagos väger runt 150gr så nästan som en 116610. Upplevde den inte som allt för lätt. :)

Nato, har glömt hur skönt det är! Och snyggt, på rätt klocka.
IMG_9683.JPG
IMG_9684.JPG

Särskilt om man jämför bekvämligheten med det korkade originallåset, som har vassa kanter som går in i armen. Är det bara Bronzo-låset som är felkonstruerat, eller är det lika illa på vanliga BB? Ska kapa till det då jag hinner.
IMG_9685.JPG

Ett halleluhja moment. Kommer nu tillbaka sent på jobbet. Då ligger ett paket från DHL på bordet som jag trodde innehålla diverse armband. Nope. istället var det mitt senaste klockinrop som jag trodde skulle vara fler veckor bort, en klassiker, Tudor Jumbo Date+Day 7019/3, som ser bättre ut än jag vågade drömma om utifrån bilderna jag såg då jag bjöd. Får se om jag hinner ställa den i kväll.
IMG_5574.jpg
IMG_5582.jpg

Ett halleluhja moment. Kommer nu tillbaka sent på jobbet. Då ligger ett paket från DHL på bordet som jag trodde innehålla diverse armband. Nope. istället var det mitt senaste klockinrop som jag trodde skulle vara fler veckor bort, en klassiker, Tudor Jumbo Date+Day 7019/3, som ser bättre ut än jag vågade drömma om utifrån bilderna jag såg då jag bjöd. Får se om jag hinner ställa den i kväll.
IMG_5574.jpg
IMG_5582.jpg
Kul! Det är en fin klocka

IMG_5574.jpg
IMG_5582.jpg
Tillbaka på hästen ...... :) Grattis!

IMG_5574.jpg
IMG_5582.jpg
Det är en väldigt stilig modell! :)

Tillbaka
Topp