Inga konstigheterTackar för input!
Bara att slå till på en BB, fantastisk klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga konstigheterTackar för input!
Wow! Precis hur jag föreställt mig, riktigt trevligt!Tycker detta var nice. Synd att glipan blir ganska stor sedd från sidan bara.. :/
Ta det lugnt och försiktigt så lär du dig snabbt hur man gör.Tänkte ge mig på att byta ifrån länk till gummi på Pelagos. Har läst att det ska vara krångligt. Har ni några bra tips? Har beställt ett bamdverktyg ifrån bergeron så det ska var rätt.
Tänkte ge mig på att byta ifrån länk till gummi på Pelagos. Har läst att det ska vara krångligt. Har ni några bra tips? Har beställt ett bamdverktyg ifrån bergeron så det ska var rätt.
Vill också veta!Någon som har nya BB GMT på läder och kan komma med lite input? Tack på förhand!
Skulle varit 38mm!
Skulle varit 38mm!
ping @MikaellNågon som har nya BB GMT på läder och kan komma med lite input? Tack på förhand!
Var nog bara de första bilderna som de valda för IG. Lite bättre bilder nedanAlltså man får ju säga att Tudors fotografer har lite att jobba på. Hur fasen kan man ha en så tråkig bild på ett urverk när man introducerar en ny modell...
En Tudor med glasbaksida vore ju väldigt trevligt! Men det finns väl ingen sådan i dagsläget såvitt jag vet?Var nog bara de första bilderna som de valda för IG. Lite bättre bilder nedan
Någon gång ska vara den första. Frågan är när det blir!En Tudor med glasbaksida vore ju väldigt trevligt! Men det finns väl ingen sådan i dagsläget såvitt jag vet?
Den nya glamour har glasbaksidaNågon gång ska vara den första. Frågan är när det blir!
Nämen för helvete! En klocka som heter Glamour och dessutom har glasbaksida väcker inget som helst köpsug.
Är den köpvärd?
Hade helt missat det, tack för upplysningen!Den nya glamour har glasbaksida
Nja, Glamour var kanske inte helt i min smak, men jag är inte kategoriskt emot en glasbaksida med det nya in-house verket!Nämen för helvete! En klocka som heter Glamour och dessutom har glasbaksida väcker inget som helst köpsug.
På ett knasdekorerat och komplicerat finverk kan jag ha viss fötståelse för glasbaksidor. Men annars helt och hållet jävligt kategoriskt emotHade helt missat det, tack för upplysningen!
Nja, Glamour var kanske inte helt i min smak, men jag är inte kategoriskt emot en glasbaksida med det nya in-house verket!
Har inte North flag glasbaksida eller har jag bara inbillat mig det?En Tudor med glasbaksida vore ju väldigt trevligt! Men det finns väl ingen sådan i dagsläget såvitt jag vet?
Har inte North flag glasbaksida eller har jag bara inbillat mig det?
Ja men det är en riktigt ful produktbild tycker jagVar nog bara de första bilderna som de valda för IG. Lite bättre bilder nedan
Det tycker jag allt!Är den köpvärd?
Hur är gummit? Ser riktigt bra utDet tycker jag allt!
Gjord i titan, bärs lätt och ligger riktigt skönt på handleden.
Den blå färgen är trevlig, något annorlunda så att säga
Visst, titan drar till sig hairlines/repor lättare men är man inte orolig för sånt trams så säger jag kör! Mycket klocka för pengen.